רנו ישראל ממשיכה לעבות את מבחר דגמי הדיזל שהיא משווקת בארץ וכעת נוספת לרשימה הקליאו סטיישן. אל מנוע הבנזין (1.2 ל' מוגדש עם 120 כ"ס) ששווק עד עתה מצטרף מנוע דיזל (1.5 ל', 90 כ"ס), שגם הוא משודך לתיבה דו-מצמדית עם שישה ההילוכים. מדובר בשילוב ייחודי בתחום הסופרמיני.

הקליאו 'אסטייט' תוצע, כאמור, עם מנוע ה-1.5 ל' המוכר של רנו, שמייצר כאן 90 כ"ס ו-22.4 קג"מ ב-1,750. המהירות המרבית היא 176 קמ"ש, והאצה למאה קמ"ש תארך 12.9 ש'. תצרוכת הדלק הרשמית לנסיעה משולבת היא 28 ק"מ לליטר ולמכונית ציון שלוש בדירוג הירוק. לשם השוואה, נתוני גרסת הבנזין הם 120 כ"ס, 19.3 קג"מ ב-1750 סל"ד, 199 קמ"ש ו-9.2 ש'. צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת היא 19.2 ק"מ לליטר.
קליאו סטיישן מקבלת דיזל
צילום: מנהל
הקליאו סטיישן תוצע ברמת אבזור דומה לזו של גרסת הבנזין שכוללת את מערך המולטימדיה המקורי של רנו (עם ניווט ובלוטות'), מפתח חכם, בקרת שיוט, חישוקי "16 קלים, מערך עצור והתנע וחיישני תאורה וגשם.
הקליאו סטישן דיזל תעלה 113,000 שקלים, מחיר זהה לזה של גרסת הבנזין. ברנו מתכוונים לפנות עם המכונית גם אל תחום המוניות.
קליאו סטיישן מקבלת דיזל
צילום: מנהל