בשנת 1980 הגיע רון דניס לקבוצת מקלארן. דניס, שהיה מכונאי בקבוצת קופר ולאחר מכן בקבוצת ברבהאם, החליט ללכת לדרך עצמאית משלו, במימון ענקית הסיגריות מרלבורו. דניס פיתח את שלדת ה-MP4, ראשי תיבות של Marlboro Project 4. השלדה הייתה מוצלחת מאוד, סיבה מספיק טובה מבחינת קבוצת מקלארן להעניק לדניס מניות.
בוס גדול
בשנת 1981 קנה דניס יחד עם שותפים נוספים, את שאר מניות הקבוצה. במשך 35 שנה זכתה קבוצת מקלארן ב-7 אליפויות יצרנים (1984-85,1988-91,98). בנוסף, נהגים שהתחרו במסגרת הקבוצה זכו בלא פחות מ-10 אליפויות, ביניהם מגדולי הנהגים בפורמולה 1 בכל הזמנים: אלאן פרוסט ואיירטון סנה, שלושה תארים כ"א; מיקה האקינן שתי אליפויות; ניקי לאודה ולואיס המילטון לקחו תואר אחד כ"א במסגרת זו.
רון דניס כבר לא הבוס הגדול של מקלארן
צילום: מנהל
יש גם רישוי לכביש
רון דניס עשה את מקלארן כמותג המייצר גם מכוניות עם רישוי לכביש הציבורי. הראשונה שבהן, הייתה בעלת השם הפחות מקורי - F1 - שהפכה בן יום לאגדה. המפרט הייחודי כלל שלושה מושבים, הנהג במרכז, מנוע V12 אטמוספרי בנפח 6.1 ל' מבית ב.מ.וו, שהפיק 627 כ"ס, ומשקל כללי של מעט יותר מטון. היא ניפצה כמעט כל שיא תאוצה בזמנו - ועד היום נחשבת על ידי אניני הגה לאחת ממכוניות העל הטובות שיוצרו אי פעם.
מזה מספר שנים מייצרת מקלארן מכוניות ספורט ומכוניות על, והכיוון שדניס התווה עבור מקלארן דומה לזה שבו הלכה פרארי: קבוצת פורמולה 1 המייצרת באופן אקסקלוסיבי מכוניות ספורט.
רון דניס כבר לא הבוס הגדול של מקלארן
צילום: מנהל
סופה של תקופה
עקב סכסוך עסקי עם בעלי מניות במקלרן, נאלץ רון דניס לעזוב את תפקידו לאחר שלא הצליח למצוא משקיעים לקבוצה, במשך 11 השעות שניתנו לו על ידי בית המשפט הבריטי.

ועדיין אל לכם לדאוג לדניס שחגג 69 שנים להולדתו ביוני האחרון. הוא אולי כבר לא הבוס הגדול, אך עדיין מחזיק ב-25% ממניות מקלארן ועדיין מעורב במה שמתרחש בקבוצה.
רון דניס כבר לא הבוס הגדול של מקלארן
צילום: מנהל