אין ספק שיבואני מכוניות היוקרה בישראל גילו בחודשים האחרונים את תחום הפלאג-אין (היברידי נטען). בזכות הטבות המס השמורות למכוניות היברידיות, המכוניות בקטגוריה זו זוכות לתמחור זול יותר מגרסאות הבנזין הרגילות - והמכירות גואות. וכך, אחרי ב.מ.וו שהשיקה גרסאות נטענות לסדרה 7, וסדרה 3 (וכמובן גם ה-i8), ומרצדס שרושמת הצלחה נאה עם ה-S500E, נכנסת גם פורשה לתחום זה עם תחילת שיווק גרסאות היברידיות נטענות לקאיין ולפאנמרה.
הקאיין, שלו מנוע בנפח 3.0 ליטר עם מגדש-על ומנוע חשמלי שמייצרים ביחד 416 כ"ס, (ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 5.9 ש', והמהירות המרבית 243 קמ"ש) יגיע בגרסה מצוידת במיוחד שמכונה 'פלטיניום אדישן'. זו תוצע עם חישוקי "20, גג זכוכית פנוראמי, מפתח חכם, מערכת שמע של בוז, סגירת וואקום לדלתות, תאורת קסנון ועוד. גרסה זו תעלה 585,00 שקלים - קצת פחות מגרסת הבנזין הבסיסית, שהינה פחות חזקה ופחות מצוידת.
צריכת הדלק המוצהרת של הקאיין ההיברידי הינה 30 ק"מ/ל' כשטווח הנסיעה החשמלי הוא 38 ק"מ.
לפאנמרה החדשה בגרסה ההיברידית-נטענת שלה מנוע 2.9 ליטר כפול מגדשי טורבו ומנוע חשמלי, שמייצרים ביחד 462 כ"ס (4.6 ש', 278 קמ"ש). היא תעלה 749,000 שקלים, כלומר פחות מגרסת הבסיס הלא היברידית (800,000 שקלים). האבזור כולל חישוקי "20, מערכת שמע של בוז, מצלמות היקפיות, גג זכוכית פנוראמי, סגירת ואקום ועוד. הלקוחות גם יוכלו להזמין את הגרסה הארוכה (אקזקיוטיב) של הפאנמרה הנטענת בתוספת של 50,000 שקלים.
בפורשה מוסרים כי לפאנמרה ההיברידית צריכת דלק של 40 ק"מ/ל', והיא יכולה לנוע בכוח החשמל בלבד לאורך 51 ק"מ.
פורשה מצטרפת למועדון ההיברידי
צילום: מנהל