בזריזות מפתיעה נחתה סדרה 5 החדשה של ב.מ.וו בישראל, והיבואן אף החל בפעילויות השקה שקטות (הצגה של המכונית ללקוחות פוטנציאלים). השיווק הרשמי של מכונית הסאלון הגרמנית, שהושקה בעולם בסוף השנה שעברה, יחל בחודש מרץ ואז גם יתייצבו מכוניות ראשונות בתצוגה.
ה-5 החדשה יוצאת לדרך המקומית בשתי גרסאות, 530 ו-540 ובשתי רמות גימור, 'אקסלוסיב' ו'ספורט'. ה-530 מחליפה את ה-528 והיא מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו, שמייצר 252 כ"ס, ובתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-6.2 ש' ומוגבלת ל-250 קמ"ש. ל-540 מנוע 3.0 ליטר שמייצר 340 כ"ס ואותה תיבה (5.1 ש').
בהמשך הדרך צפויות להגיע גרסאות נוספות: ה-530Ie פרפורמנס, ההיברידית הנטענת, שלה 252 כ"ס וטווח חשמלי של 45 ק"מ (האצה ל-100 קמ"ש ב-6.2 ש'); גרסת 520 זולה יותר ויש סיכוי שתגיע גם הגרסה הבכירה, ה-550.
ב.מ.וו סדרה 5 החדשה כבר בארץ
צילום: מנהל
ה-530 תוצע ברמת 'ספורט' שתציע רמת אבזור מקובלת בתחום: בלימה אוטונומית (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעה על סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים, גג שמש, חישוקי "18, תאורת לד, עור ותפעול חשמלי לכיוון המושבים, וכמובן מערך מולטימדיה מודרני ובלוטות'. מחירה 490,000 שקלים.
ה-540 תוצע ברמת ספורט האמורה (מחירה 545,000 שקלים) או ברמת גימור 'אקסקלוסיב', שמחירה 620,000 שקלים. זו תוסיף עור באיכות גבוהה יותר, מפתח חכם עם תצוגה, מצלמות היקפיות, חישוקי "19, מערכת משופרת של הרמן קרדון ושפע מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקצית פקקים (כלומר המכונית תדע לנוע בנתיב, לעקוב אחרי המכונית שלפניה ולהמשיך בכך גם אחרי עצירה ארוכה), תיקון סטייה מנתיב ועוד. גרסה זו גם תכלול תאורת לד אדפטיבית.
ב.מ.וו סדרה 5 החדשה כבר בארץ
צילום: מנהל