שברולט ישראל מתחילה בשיווק הסילברדו המחודש. הסילברדו הינו הרכב המוביל במכירות בקטגורית הטנדרים הגדולים. חיצונית בולטת הגרסה החדשה בכונס אוויר מאסיבי על מכסה המנוע שיחד עם עדכונים נוספים מעניק לרכב מראה קשוח יותר.
מבפנים קבלה הגרסה המצוידת (LTZ) מערכות בטיחות מתקדמות עם התרעות מפני פגיעת חזית וסטייה מנתיב (ב-LT הבסיסית תותקן מערכת מובילאיי). במסגרת מקצה השיפורים, זכה הסילברדו לתגבור כח: הספק מנוע ה-V8 טורבו-דיזל בנפח 6.6 ליטר טיפס ל-445 כ"ס (במקרה, או שלא - חמישה כוחות סוס יותר מהיריב העיקרי, פורד F350) ומומנט מרשים של 124.5 קג"מ (5.5 קג"מ יותר מהפורד) ב-1600 סל"ד. המנוע החדש משודך לתיבה אוטומטית מתוצרת חברת אליסון עם שישה הילוכים.

הסילברדו יוצע בשתי רמות גימור (LTZ ו-LT): ה-LT תכלול תפעול חשמלי לכוון מושב נהג (שהינו חלק ממושב קדמי מפוצל לשלושה), בקרת אקלים, מערך מיילינק (מולטימדיה) עם בלוטות' ומצלמה, חישוקי "17 ובגרסת ההנעה הכפולה גם חבילת שטח (Z71) עם בולמים של רנצ'ו, מיגון גחון ובקרת נסיעה במורד.
הסילברדו המחודש בארץ
צילום: מנהל

ה-LTZ (רק הנעה כפולה) תוסיף חיישני חניה קדמיים ואחוריים, ריפוד עור, דוושות מתכוונות חשמלית, תפעול חשמלי לכיוון שני המושבים הקדמיים שיהיו גם עם חימום ואוורור, משטח טעינה אלחוטי לסלולר וגג נפתח. לגרסה זו שני מושבים קדמיים נפרדים במקום שלושה ב-LT.

הטנדר הגדול של שבי יוצע בשני מרכבים - קבינה מוארכת עם מחיר שיחל ב-200,000 שקלים לגרסת הנעה אחורית, יטפס ל- 225,000 להנעה כפולה, ויגיע ל-245,000 ב-LTZ. או עם תא נוסעים גדול יותר (תא נהג כפול) במחיר של 235,000 או 265,000 שקלים בהתאם לרמת הגימור.
הסילברדו המחודש בארץ
צילום: מנהל