מגמת הצגתן של מכוניות חשמליות לא פוסחת על קטגוריית המסחריות, ולראייה – אחרי שרנו החלה בשיווק גרסה כזו לקנגו, פיג'ו מצטרפת ומציגה גרסה חשמלית לפרטנר המוכרת, תאומתה של סיטרואן ברלינגו.
מבחינת עיצוב, הגרסה החשמלית כמעט זהה לפרטנר סטנדרטית. כמוה, היא מוצעת בגרסאות נוסעים ומטען, עם או בלי חלונות צד אחוריים, ועם חמישה מושבים.
מתחת למכסה המנוע שוכנת יחידת כוח חשמלית, המפיקה 67 כ"ס (49 קילו-וואט) ומומנט של 20.4 קג"מ ומעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים. המצברים ממוקמים בחלקו האחורי של המרכב, ומציעים קיבולת משולבת של 22.5 קילוואט-שעה.
פיג'ו חשפה פרטנר חשמלית - מסחרית בלי זיהום
צילום: מנהל
את הרכב ניתן להטעין בעזרת שקעי 8, 10 או 14 אמפר, בתוך 8.5, 10 או 15 שעות בהתאמה. שימוש בשקע טעינה מהירה ייעודי (95 אמפר), מקצר את זמן הטעינה ממצב ריק ל-80% לחצי שעה בלבד. בפיג'ו מוסרים כי לפרטנר החשמלית טווח נסיעה מרבי של 170 ק"מ.
על אף מיקום הסוללות, תא המטען נותר בעל נפח מכובד של 1,350 ליטר (מושבים אחוריים בשימוש), או 3,000 כאשר אלו שכובים. באופן יוצא דופן, ניתן לפרק את הספסל האחורי ולקבל מרחב הטענה שטוח וגדול עוד יותר, אם כי לא צוין בכמה.
הצרפתים מוסיפים כי באמצעות יישומון ייעודי לטלפון חכם או מחשב לוח (טאבלט), ניתן לשלוט מרחוק במיזוג ולצפות בנתונים שונים. בין היתר היישומון יציג מידע על רמת הטעינה, זמן משוער לסיום הטעינה ועוד.
פיג'ו חשפה פרטנר חשמלית - מסחרית בלי זיהום
צילום: מנהל