לעשירי תבל יש הרבה מאוד כסף, ולא מספיק מה לעשות איתו. אז בדיוק למשבצת הזו נכנסת סדנת העיצוב איטלדיזיין (ג'וג'ארו), שהודיעה על מחלקת ייצור חדשה למכוניות נדירות במיוחד. מהמכונית הראשונה לדוגמה, ייוצרו חמש יחידות בלבד.
תחת המחלקה שמכונה "Italdesign Automobili Speciali" (איטלדיזיין מכוניות מיוחדות), סדנת העיצוב תציע מכונית על ייחודית, על בסיס אודי R8. שמה לא פורסם.
איטלדיזיין מציגה: עיצוב למתקדמים
צילום: מנהל
המכונית עושה שימוש בפלטפורמת ומערכת ההנעה של ה-R8 פלוס, עם מנוע V10 בנפח 5.2 ליטר שמספק 610 כ"ס. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.2 שניות, ולמהירות מרבית של "יותר מ-330 קמ"ש", כך איטלדיזיין - נתונים דומים לאלו של ה-R8 למרות שימוש במרכב שכולו מסיבי פחמן, ואמור להקנות למכונית משקל עצמי נמוך מתורמת האיברים (1,555 ק"ג ב-R8).
איטלדיזיין מציגה: עיצוב למתקדמים
צילום: מנהל
על-פי איטלדיזיין, המכונית שואבת השראה עיצובית בחלקה העליון מ"מסורת הגראן טוריזמו האיטלקית", ואילו חלקה התחתון עוצב מתוך רצון להציע את היעילות האווירודינמית הטובה ביותר שניתן. יש לציין גם כי המכונית החדשה ארוכה משמעותית מה-R8, עם אורך כולל של 485 ס"מ לעומת 442 במקור. הרוחב דומה (197 ס"מ לעומת 194) ואילו הגובה הכולל נמוך בארבעה ס"מ (120 בלבד).
איטלדיזיין מציגה: עיצוב למתקדמים
צילום: מנהל
המקור - אודי R8
המכונית החדשה תורשה לנוע בכביש ציבורי, לא שמי מחמשת האספנים שירכשו אותה - בעיקר לטובת שמירתה באוסף העולה בערכו - יטרח לבדוק איך היא באמת נוסעת. מחיר היצירה בעלת העיצוב יוצא הדופן לא פורסם, והיא תושק בתערוכת ז'נבה - כאשר איטלדיזיין מתכוונת לייצר את כל חמש היחידות עד סוף השנה.