כמקובל בקטגורית מכוניות הספורט, מציגה גם פורד גרסה ממוקדת-מסלול לפורד GT החדשה שלהם - קלה יותר ועם פחות אביזרי נוחות, תחת השם הלא הלא ממש יצירתי "קומפטישן".
ה-GT המדוברת מציגה שינויים אסטתיים שמתבטאים בעיקר בחשיפת חלקי סיבי פחמן שונים מחוץ ובפנים הרכב, לרבות פס שחור (גם הוא מסיבי פחמן) הנמתח לאורך המרכב.
נלחמת במשקל: פורד GT קומפטישן
צילום: מנהל
במאמץ להפחית משקל הוחלף גם מכסה המנוע במכסה דק יותר מפרספקס, החישוקי הוחלפו בכאלו העשויים סיבי פחמן והשמשה האחורית עשויה זכוכית "גורילה גלאס" (כן, כמו בטלפונים) מה שמאפשר לייצר אותה דקה וקלה בכמחצית מהשמשה הרגילה. כמקובל בגרסאות כאלו, חלק מהחסכון במשקל מגיע מוויתור על אבזור נוחות - הרי מי שמתכנן להתחרות עם ה-GT שלו על המסלול, במילא לא מתעניין בפריטים שתורמים לשימושיות יומיומית, נכון? וכך מצאו עצמם מחוץ לרשימת האבזור רכיבים כגון מערכת שמע (ובמיוחד הרמקולים הכבדים), מסך מגע, מזגן, מחזיקי כוסות ותאי אכסון
במנוע לא בוצעו שינויים, והוא עדיין V6 טווין-טורבו בנפח של 3.5 ליטר, המפיק 647 כ"ס ומומנט מרבי של 76 קג"מ. ביצועי ה-GT קומפטישן צפויים להיות טובים מהגרסה הרגילה, אם כי נתונים רשמיים - ובכלל זה מהו משקל הגרסה החדשה (1,360 בדגם הרגיל) - לא פורסמו. על-פי פורד, גם מרכז הכובד של ה-GT קומפטישן יהיה נמוך יותר.
גרסת הקומפטישן תיכלל במכסת היצור המוגבלת של מכונית הספורט החדשה של פורד - 250 יחידות בשנה - ולא ברור כמה כאלו ייוצרו בשנה. גם מחיר לא פורסם, במיטב מסורת המידע החלקי שמלווה את הדגם.
ולמקרה שתהיתם - נכון לעתה אין תוכניות לשיווק רשמי של ה-GT בישראל.
נלחמת במשקל: פורד GT קומפטישן
צילום: מנהל