עבור שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס יבואנית מאזדה, ה-CX-3 מהווה כלי חשוב בשינוי התדמיתי שמנסה המותג לבצע בארץ. זו גם הסיבה שבדלק שמים את הדגש בייחוד על רמת האבזור המהודרת, 'פיור-וויט'. היקף הייצור של ה-CX-3 ביפן אינו גבוה, הוא מספר, ולכן גם היה קשה לקבל הקצאות לישראל מוקדם יותר, לפחות במחיר סביר. למעשה, גם עכשיו מדבר שמש על כמויות מוגבלות ביותר, של כמה מאות מכוניות עד אלף שיגיעו לארץ השנה. זאת למרות שבדלק עדיין נלחמים על הכמויות.
"מאזדה בעולם הופכת להיות יוקרתית יותר, מתגמלת ובעלת איכות גבוהה יותר. מאזדה רוצה להיות אלטרנטיבה למוצרי פרמיום בעתיד הקרוב". מסביר שמש בהשקת ה-CX-3 את הכיוון המתהווה של מאזדה. "במשך שנים מאזדה הייתה מכונית העם בישראל, כמו טויוטה ביפן. כאשר מחזיקים בנתח שוק של 17%, קשה לשנות תפישות והיום אנחנו מבינים זאת. מאזדה היא שחקנית קטנה בעולם ושינוי תפיסשי קל לעשות כאשר מחזיקים בנתח של 1.5%-2%". למעשה השינוי הזה, מסביר שמש, הוא הדרך של מאזדה להצליח בעולם למרות היקפי ייצור קטנים יחסית - 1,600,000 מכוניות בשנה שעברה.
המסע לצמרת של מאזדה
צילום: מנהל
"לכן" ממשיך שמש "אנחנו עושים דרך שונה ממאזדה יפן. אנחנו מתחילים ממקום בו הינו מובילי שוק והיום צריכים להסביר שמדובר ברכב שונה מבעבר. רכב מרגש, מעוצב, טכנולוגי ואיכותי".
"בשנה שעברה השקנו מהלך מותגי יוצא דופן שמטרתו לשנות את התפישות לגבי מאזדה, וקראנו לוprepare to be amazed . כעת אנחנו משיקים את המכונית שמסמנת יותר מכל את השינוי במאזדה. מכונית שיועדה לבנות סביבה את ההילה המותגית. ה-CX-3 היא המכונית הסקסית ביותר של מאזדה, והשגרירה הטובה ביותר לכיוון החדש שלנו".
המסע לצמרת של מאזדה
צילום: מנהל