ארבע שנים בדיוק מאז השיקה רנו את הקפצ'ור (ז'נבה 2013), מכריזה היצרנית על מתיחת פנים לרכב הפנאי הקטן. במסגרת זאת נעשו שינויים עיצוביים מבפנים ומבחוץ לצד עדכונים טכנולוגיים – אך ללא שינויים מכניים.
כפי שניתן לראות בתמונות, הקפצ'ור המחודש נבדל מקודמו בעיקר מלפנים. ליחידות התאורה הקדמיות עיצוב חדש, וכך גם לפגוש ולשבכה ('גריל'). תאורת היום (DRL, מבוססת 'לד') בולטת מבעבר, והיא בצורת האות C – בהשראת האח הגדול, קדג'אר. מאחור יחידות התאורה שונות ביחס לדגם הקודם, אך דומות מאוד להן. גם מלפנים וגם מאחור ניתן להבחין בגימור כסוף לפגושים, דמוי 'מגן גחון' – אך עוד לא ברור אם מדובר בפריט תקני או בתוספת. מה שכן יהיה בתוספת תשלום הם תאורת דרך על בסיס 'לד' מלא וגג זכוכית פנוראמי.
רנו קפצ'ור מחודש – בישראל בסוף 2017
צילום: מנהל
עוד ברשימת השינויים, אך מאלו שלא נראים (כרגע) לעין – שני צבעי מרכב חדשים ("כתום מדבר" ו"כחול אוקיינוס") וכן גוון חדש לצבע הגג (כסוף). בסך הכל, מוצע הקפצ'ור עם 36 שילובים של צבעי מרכב.
גם תא הנוסעים עבר ריענון; העיצוב אמנם נותר זהה, אך כעת חומרי הדיפון איכותיים יותר, ומהתרשמותנו בתערוכה, ההבדל מורגש. ישנו גם גימור שונה בחלק מהמקומות, כמו בידית ההילוכים, בדיפוני הדלתות ובפקדים שעליהם. חלק מהגרסאות תצוידנה במושבים מסוג חדש (לא נמסר אם מדובר במושבים הקדמיים, האחוריים – או בכולם).
רנו קפצ'ור מחודש – בישראל בסוף 2017
צילום: מנהל
מבחינה טכנולוגית, הקפצ'ור המחודש כולל כעת מערכת מולטימדיה עם ממשק מובנה של 'אנדרואיד אוטו' (כרגע אין התייחסות לממשק 'אפל קארפליי'). בצד הבטיחות, נוספה מערכת לניטור שטחים מתים, הפעילה בטווח המהירויות של 19-87 קמ"ש, וכן מערכת חנייה אוטומטית, המסוגלת להחנות את הרכב גם במקביל למדרכה וגם בניצב לה.
רנו לא דיווחה על שינויים מכניים, מה שאומר שהקפצ'ור ימשיך להיות מוצע עם מנועי טורבו-בנזין ודיזל (90-120 כ"ס), עם תיבה ידנית או רובוטית דו-מצמדית.
מקרסו, יבואנית רנו לישראל, נמסר כי הקפצ'ור המחודשת יוצע בישראל החל מדצמבר 2017.

רנו קפצ'ור מחודש – בישראל בסוף 2017
צילום: מנהל