קרסו, יבואנית אינפיניטי לישראל, החלה לשווק בישראל את אינפינטי QX60 המחודש - רכב הפנאי הגדול ביותר של אינפיניטי בישראל, המציע שבעה מקומות ישיבה.
הדגם המחודש הוצג לפני כשנה (דטרויט 2016), כאשר השינויים בו נוגעים הן להופעה והן למכאניקה. מבחוץ הוא קיבל שבכה חדשה, פגוש שונה ויחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור. תא הנוסעים קיבל עיצוב חדש, המלווה בחומרי דיפון חדשים ובשמשות עבות מבעבר לטובת בידוד רעשים משופר.
אינפיניטי QX60 המחודש בישראל – מ-399,000 שקל
צילום: מנהל
מנוע ה-v6 בנפח 3.5 ל' עודכן, והוא עכשיו חזק יותר מבעבר – 295 כ"ס (לעומת 265 כ"ס) ו-37.3 קג"מ (34.2 קג"מ). כבעבר, הכוח מועבר לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה אוטומטית-רציפה. למרות העליה בהספק, אין שיפור בנתון התאוצה למאה קמ"ש, אם כי מדובר בנתון זריז למדי גם כך - 8.4 ש'. מה שכן שופר, ברוח הימים, הוא צריכת הדלק הממוצעת הרשמית, זו שופרה ב-5% - מ-8.9 ק"מ לליטר, ל-9.3 ק"מ לליטר.
אינפיניטי QX60 המחודש בישראל – מ-399,000 שקל
צילום: מנהל
עוד ברשימת השינויים המכאניים – בולמי זעזועים וקפיצים חדשים, עם כיול שונה ומרוסן יותר, וכן מערכת היגוי שונה, בעלת מהלך קצר מבעבר.
מעבר לאלו, מפרט האבזור לא השתנה – וזה אומר רשימה לא קצרה של אביזרי נוחות תקניים (כניסה והנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית, פנסי קסנון וגג שמש חשמלי) ואופציונאליים (מערכת שמע משופרת של 'בוז', חימום לגלגל ההגה, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, זוג מסכי "7 ליושבים מאחור, גג שמש חשמלי גדול יותר – ועוד). יחד עם זאת, המשמעות היא גם שאבזור הבטיחות נותר דליל, ללא אף מערכת עזר אקטיבית אחת, כאשר מערך המצלמות ההיקפי מוצע רק ברמת הגימור היקרה יותר.
גם המחירים נותרו כשהיו – 399,000 שקלים לרמת הגימור הבסיסית, ו-449,000 שקלים לרמת הגימור הבכירה.

אינפיניטי QX60 המחודש בישראל – מ-399,000 שקל
צילום: מנהל