חמש וחצי שנים אחרי שהוצג לראשונה ושנה וחצי אחרי מתיחת הפנים, דור 991 של פורשה 911 זוכה לעדכון נוסף. יצרנית מכוניות הספורט תציע את ה-911 קאררה S עם ערכת שיפורים חדשה, שמעלה את הספק המנוע ב-30 כ"ס ל-450.
מנוע ה-3.0 ליטר טווין-טורבו של ה-S, בנפח 3.0 ליטר, יזכה בערכת השיפורים למגדשי טורבו שונים, כמו גם לתושבות מנוע דינמיות. פורשה לא מציינת מה השינוי בביצועים ביחד ל-S סטנדרטית, שמאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות עם תיבה רובוטית דו-מצמדית (3.9 שניות עם בקרת השיגור "ספורט פלוס"), ולמהירות מרבית של 306 קמ"ש.
פורשה מוסיפה כוח ל-911 קאררה S
צילום: מנהל
הערכה תימכר לבעלי 991 קיימים וללקוחות חדשים בהתקנה מקומית, כלומר סוכני פורשה יציעו אותה להתקנה אצלם - ולא במפעל. פירוש הדבר כי הסיכויים לכך שתותר לשיווק בישראל אינם גדולים, משום שמשרד התחבורה אוסר לרוב שיפורים שלא מגיעים מורכבים במפעל. מחיר הערכה החדשה עומד על 10,139 יורו לפני מסים (כ-40 אלף שקל) והיא כוללת גם קירור משופר לבלמים ופתחי מפלט במרכז הפגוש האחורי.
פורשה מוסיפה כוח ל-911 קאררה S
צילום: מנהל
לצד תוספת הכוח, ה-911 מוצעת מעתה גם עם גווני מרכב ותא נוסעים חדשים - בחוץ ניתן להזמין גוונים חדשים של צהוב וכחול, כמו גם פתחי מפלט בצבע שחור (וטיפול דומה לקורת הגג בדגם הטארגה), ובתא הנוסעים גוונים חדשים של כחול ושחור.