ב.מ.וו ישראל החלה לשווק גרסה היברדית של סדרה 5 החדשה 530e שתגיע לקראת הקיץ לארץ. כמו עם שאר הדגמים ההיברידים-נטענים שדלק מוטורס מביאה (ובדומה למצב בזירת הפרימיום בכלל), ה-530e פרפורמנס תוצע במחיר נמוך יותר מה-530 הרגילה (שעולה 490,000 שקלים) וברמת אבזור גבוהה יותר.
למכונית הסאלון ההיברידית-נטענת של ב.מ.וו אותה יחידת הנעה כמו ל-330e שכבר נמכרת כאן: מנוע 2.0 ליטר מוגדש שמייצר 184 כ"ס ומנוע חשמלי עם 113 כ"ס, כאשר ההספק המשולב עומד על 252 כ"ס (בדומה ל-530 בנזין הרגילה). תיבת ההילוכים היא פלנטרית בעלת שמונה הילוכים, וההאצה ל-100 קמ"ש תארך 6.2 ש' (שוב בדומה ל-530 בנזין). המהירות המרבית היא "רק" 235 קמ"ש (250 קמ"ש בבנזין). הטווח החשמלי המוצהר של המכונית הוא 43 ק"מ והמהירות המרבית בכוח החשמל היא 140 קמ"ש.
ב.מ.וו מרחיבה את ההיצע ההיברידי
צילום: מנהל
ה-530e תגיע בשתי רמות גימור: הראשונה, 'ספורט', תעלה 420,000 שקלים ותכלול חישוקי "18, תאורת לד, בקרת אקלים מפוצלת, גג נפתח, סגירת וואקום לדלתות, עור, תפעול חשמלי לכיוון המושבים, ומערך ה-I-DRIVE עם מסך מגע בגודל "10.25.
רמת 'אקסלוסיב' (450,000 שקלים) תוסיף חישוקי "19, מושבים שונים, המפתח החכם החדש של ב.מ.וו, מערכת שמע משופרת (הרמן קרדון), חניה אוטומטית ומצלמות היקפיות.
בצד הבטיחותי תכלול רמת האבזור ספורט התרעה על סטייה מנתיב ותנועה צולבת מאחור, ניטור שטחים מתים ובלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל. האקסלוסיב תוסיף בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, התרעה על תנועה צולבת מלפנים ומניעת תאונת צד.
ה-530e צפויה, כאמור, להגיע לארץ לקראת תחילת הקיץ.
ב.מ.וו מרחיבה את ההיצע ההיברידי
צילום: מנהל