מוטוגוצי הציעה לראשונה דגם בשם V7 לפני חמישים שנה, ובמסגרת הרנסנס שעובר היצרן בעשור האחרון הציגה מחדש דגם בשם זה ב-2009. זהו דגם הכניסה של היצרן, שאמור להציע חווית רכיבה קלה ולא מאיימת לרוכבים חדשים, וככזה הוא מציע ממדים קומפקטיים יחסית, גובה מושב שפוי (770 מ"מ) וחמוש במנוע לא מאיין – בדור השלישי הספק מנוע ה-750 סמ"ק טיפס בכעשרה אחוזים, ל-52 כ"ס. לא הרבה יותר מהרף העליון של דרגת הרישוי הבינונית בארץ (47 כ"ס).
הדגם יוצע בארץ בשתי גרסאות – סטון (STONE), עם מראה צנוע יותר (כולל חלקים רבים הצבועים בצבע מט כהה) ולוח מחוונים חצי-דיגיטאלי, וספיישל שהינה גרסת רטרו כמחווה לדגם עבר – V750 S3. גרסה זו תציע שני מחוונים נפרדים, חלקי כרום רבים, סכמות צביעה ייחודיות (המשלבות שלושה צבעים) וחישוקי "שפיצים".
עופר אבניר מציגה – דור שלישי למוטוגוצי V7
צילום: מנהל
המנוע החדש גם מזהם פחות, ועומד בתקינת יורו4. למרות ההספק הצנוע מצויד ה-V7 בבקרת משיכה חדשה בעלת שלושה מצבים. עוד עדכונים לדגם המעודכן – דור שלישי מאז הצגת האופנוע ב-2009 – כוללים בולמים אחוריים חדשים (תוצרת קאייבה), בלם אחורי שונה, מיקום אחר לרגליות המורכב, שלדה מעודכנת עם ראש היגוי מחוזק וזווית היגוי שונה מבעבר ועוד שינויי עיצוב קלים.
המחיר, כאמור, הוא 56,000 שקלים לגרסת הסטון ו-60,000 שקלים לגרסת הספיישל.
עופר אבניר מציגה – דור שלישי למוטוגוצי V7
צילום: מנהל