לפני ארבעה חודשים רכשה מטרו – היבואן הגדול ביותר בתחום הדו-גלגלי – את פעילות 'מוטוטרק', ששיווקה את מותגי ארקטיק-קאט, בטא וגאס-גאס, מסמל"ת. ההערכות בזמנו היו שהסיבה העיקרית היא כלי הצל"צ של מוטורטראק, שיאפשרו למטרו דריסת רגל משמעותית יותר בשוק הלוהט והרווחי מאוד שנשלט כיום בידי דל"ב (פולריס) ואבניר (קאן-אם).
מטרו משיקה: דגמי האנדורו של בטא
צילום: דני קושמרו
אולם דווקא מותג בטא הוא הראשון שחוזר לפעילות אחרי הרכישה, כאשר מטרו מודיעה על תחילת השיווק של אופנועי השטח של המותג תחת כנפיה. מדובר בארבעה דגמי אנדורו קלאסיים – שני דגמי שתי פעימות (250 סמ"ק ו-300 סמ"ק) ושני דגמי ארבע פעימות (350 ו-480 סמ"ק), כאשר כל דגם (מלבד ה-480) מוצע בגרסה רגילה וגרסת רייסינג. בנוסף מוצע דגם ה-XTRAINER, שכמו הפרירייד של ק.ט.מ מציע מעין שילוב בין אנדורו לטריאל.
אופנועי בטא - מבחן דרכים
דגמי בטא מרחיבים משמעותית את היצע דגמי האנדורו שבארסנל של מטרו, שכוללים את דגמי ה-250 וה-450 ארבע פעימות של ימאהה וקוואסאקי. הן בהוספת דגמי שתי פעימות, והן מבחינת טווח המחירים. ואגב מחירים – אלו, כאמור, אטרקטיביים: מחיר דגמי שתי הפעימות נע בין 46,000 שקלים ל-50,000 שקלים, ומחיר דגמי ארבע הפעימות נעים בין 53,000 שקלים ל-55,000 שקלים. האקסטריינר עולה 41,000 שקלים.

ומה לגבי גאס-גאס וארקטיק-קאט? אנשי מטרו מתעקשים כי אין עדיין תאריך יעד להשקה המחודשת שלהם בארץ, אם בכלל.
מטרו משיקה: דגמי האנדורו של בטא
צילום: דני קושמרו