כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, הכריזה הבוקר על רמות גימור מעודכנות לטנדר מיצובישי טרייטון. עיקר השינויים נוגעים להוספה של שתי רמות גימור חדשות – 'סופרים' ו'דקאר SE', המחליפות את רמת הדקאר שהוצעה עד כה – וכן שדרוג של רמת גימור קיימת.
רמת הגימור הבכירה של הטרייטון נקראת כעת דקאר SE. בשונה מרמת הדקאר שהוצעה עד היום, רמת גימור זו כוללת גם ריפוד עור (מקורי) למושבים, חימום למושבים הקדמיים, כיוון חשמלי למושב הנהג וכניסה והנעה ללא מפתח. כמו רמת הדקאר המוחלפת, גם דקאר SE מוצעת אך ורק בגרסת המנוע החזק (181 כ"ס) עם תיבה אוטומטית, הנעה כפולה עם מצב ייעודי לכביש (ועם נעילה לדיפרנציאל האחורי) וקבינה כפולה. כבעבר, מפרט האבזור כולל גם תאורת קסנון מלפנים עם תאורת יום מסוג לד, וכן מערכת מקורית להתרעה על סטייה מנתיב (יש גם מערכת מובילאיי 630 תקנית). מחירה של רמת גימור זו הינו 245,000 שקלים – גבוה ב-2000 שקלים ביחס לרמת הדקאר היוצאת.
מיצובישי טרייטון - רמות גימור חדשות ותמורה משופרת
צילום: מנהל
רמת גימור חדשה הנכנסת לשירות נקראת סופרים (Supreme), והיא ממוצבת מתחת לדקאר SE. גם כאן, מדובר ברמת גימור המוצעת רק עם המנוע החזק, וההבדל הוא באבזור המותרות – אין ריפודי עור, אין מושב נהג חשמלי, אין חימום במושבים, אין כניסה והנעה ללא מפתח, אין תאורת קסנון ואין פנסי איתות במראות הצד; לעומת רמת דקאר היוצאת, ההבדל הוא רק בשני הפריטים האחרונים. יחד עם זאת, גם בסופרים יש מערכת מקורית להתרעה על סטייה מנתיב (וגם מובילאיי). מחירה של רמת גימור זו 236,000 שקלים – נמוך ב-7000 שקלים מרמת הדאקאר היוצאת, וב-9000 שקלים ביחס לרמת דקאר SE החדשה.
רמת הגימור דזרט – רמת הגימור הבסיסית של גרסת ה-4x4 האוטומטית – עוברת שדרוג קל. התוספת העיקרית למפרט הם צמיגים גדולים מבעבר – 245/70-16, המחליפים את הצמיגים הקודמים (205/80-16) – כשבנוסף אליהם, מתווספים גם כנפונים לבתי הגלגלים. רמת הגימור דזרט מוצעת, כמו בעבר, רק עם מערכת ההנעה הבסיסית לה 154 כ"ס, תיבה אוטומטית ותיבת העברה פשוטה יותר (ללא דיפרנציאל מרכזי - אבל כן עם דיפרנציאל אחורי ננעל). מחירה של רמת גימור זו נותר ללא שינוי, 230,000 שקלים.
מיצובישי טרייטון - רמות גימור חדשות ותמורה משופרת
צילום: מנהל
מערכת המולטימדיה של כלמוביל – "קונקטד", עם מסך בגודל "7 – מוצעת רק ברמות הגימור הבכירות (סופרים ודאקאר SE), לעומת מערכות שמע פשוטות יותר ברמות הגימור הבסיסיות (אך עדיין עם דיבורית מובנית).
עוד מציינים במיצובישי כי נעשו שינויי עיצוב עדינים, עם מדרגות צד חדשות בעיצוב שונה ושבכה קדמית (גריל) כרום בעל גוון כהה מבעבר. ישנו גם לוח מחוונים בעיצוב שונה, אולם בהשוואה בין הלוח הקודם לבין הלוח החדש, לא נראה שיש שינוי של ממש.
מתוך רשימת השינויים, השינוי החשוב במיצובישי טרייטון נוגע לרמת הגימור "סופרים". אמנם מדובר במחיר גבוה ב-6000 שקלים ביחס לפיאט פולבק עם אבזור זהה (וכמובן שגם המכניקה זהה), אך מדובר בתמחור תחרותי מבעבר. מחיר איסוזו די-מקס 4x4 אוטומטי מתחיל ב-235,000 שקלים – כך שטרייטון מקביל עדיין זול ב-5000 שקלים, ורמת הסופרים יקרה אמנם ב-1000 שקלים – אך חזקה ומאובזרת מהדי-מקס באופן משמעותי.

מיצובישי טרייטון - רמות גימור חדשות ותמורה משופרת
צילום: מנהל