אחרי עיכוב של יותר משנה ביחס לתכנית המקורית, החלה ד.ל.ב מוטוספורטס, מקבוצת לובינסקי, בשיווק האופנועים של מותג אינדיאן האמריקאי בישראל. אחרי שבחודש יולי האחרון פורסמו מחירם של שני הדגמים הבסיסיים יותר בהיצע הדגמים של היצרן, כעת מפרסמת לובינסקי את מחירי ומפרטי שאר הדגמים.
אופנועי אינדיאן בישראל – החל מ-86,000 שקלים (מעודכן)
צילום: רונן טופלברג
מימין: "סקאוט" וסקאוט סיקסטי
על ההיסטוריה המופלאה של אינדיאן וקו הדגמים העכשווי

הדגם הבינוני – הכבד
הדגם נקרא "Midsize", אך ממדיו, משקלו והמנוע המשרת אותו הם כשל אופנועים גדולים. לדגם זה שלוש גרסאות, ומתוכן מיובאות כרגע שתיים: "סקאוט סיקסטי" (Scout Sixty, גשש שישים) מצויד במנוע V2 אורכי בנפח 1.0 ליטר, שמייצר 78 כ"ס ובתיבת חמישה הילוכים. המשקל היבש של אופנוע זה עומד על 242 ק"ג, גובה המושב 64 ס"מ, נפח מיכל הדלק 12.5 ליטר, הוא מצויד בישוקי "16 והגוונים לבחירה הם שחור או אדום. מחיר "סקאוט סיקסטי" הוא 86,000 שקלים.
גרסה שנייה היא "סקאוט". לזו מנוע V2 גדול וחזק יותר – 1.1 ליטר עם 95 כ"ס – ולתיבה שישה הילוכים. המשקל מעט גבוה יותר, 244 ק"ג, אך המושב מעט נמוך יותר (63.5 ס"מ). גם כאן חישוקי "16, ומבחר הצבעים עשיר. המחיר גבוה בהרבה: 100,000 שקלים (נמוך ב-4000 שקלים ביחס למחיר שפורסם לפני חודשיים).
אופנועי אינדיאן בישראל – החל מ-86,000 שקלים (מעודכן)
צילום: רונן טופלברג
כבדים יותר
שלושת הדגמים הבאים בהיצע של החברה הם קרוזר, באגר וטורינג (Cruiser, Bagger, Touring) – המוצעים בישראל במספר כולל של שמונה גרסאות – כאשר לכולם מפרט טכני זהה. לכולם אותו מנוע V2 בנפח 1.8 ליטר (אין נתון הספק), 16.5 קג"מ ב-3000 סל"ד ותיבת שישה הילוכים.
שלושת הדגמים גדולים יותר משמעותית ביחס לגרסאות ה-Midsize, עם בסיס גלגלים של 173 ס"מ בשלושתם (לעומת 156 ב-Midsize), אורך של 263 ס"מ (לעומת 231), אוכף גבוה יותר (66 ס"מ) ומיכל דלק גדול בהרבה (20.8 ליטר, לעומת 12.5). משקלם העצמי היבש של שלושת הדגמים נע בין 341 ק"ג ל-414 ק"ג - משקלים כבדים בכ-100-170 ק"ג ביחס ל-Midsize. לשני הדגמים הכבדים יותר, באגר וטורינג, יש זווית מזלג של 25 מעלות, להקלת ההיגוי של הכלים המגודלים האלה, בעוד שלשאר דגמי אינדיאן זווית מזלג של 29 מעלות.
אופנועי אינדיאן בישראל – החל מ-86,000 שקלים (מעודכן)
צילום: רונן טופלברג
שלושת הדגמים נבדלים ביניהם בעיצוב (מעירום מלא ועד תיור ייעודי) ובמפרטי האבזור - עם השפעה ברורה על המחירים. כך, למשל, כולל המפרט מזוודות צד בעיצובים שונים, כולל בחירה בין מזוודות מעור רך למזוודות קשיחות עם אפשרות נעילה מרחוק; הנעה ללא מפתח, חימום מושבים וידיות, בקרת שיוט, מערכות שמע בהספק של עד 100 וואט ומשקף מתכוונן חשמלית - כל זאת לצד גימורים מהודרים יותר ואפשרויות להתאמת צבעים אישית.
המחירים מתחילים ב-156,000 שקלים לקרוזר בסיסי ("צ'יף דארק הורס") ומגיעים עד 239,000 שקלים לטורינג ("רואד מאסטר").
אופנועי אינדיאן בישראל – החל מ-86,000 שקלים (מעודכן)
צילום: רונן טופלברג
אולמות תצוגה חדשים
לטובת פעילות המותג החדש נפתחו שני אולמות תצוגה – אולם תצוגה ראשי, כולל חנות אביזרים, במתחם לובינסקי במעוין שורק, ואולם נוסף ברחוב שוקן בתל אביב (בסמוך ל-KTM).
אופנועי אינדיאן בישראל – החל מ-86,000 שקלים (מעודכן)
צילום: רונן טופלברג