רכבי כלאיים נטענים, או "פלאג-אין", פורחים בארץ בפלח היוקרה בזכות הטבות המס, ובדגמים מסוימים הם תופסים את עיקר המכירות. אודי מצטרפת בישראל לחגיגה מאוחר יחסית, ורק עכשיו מציגה דגם ראשון בקטגוריה – גרסה נטענת ל-Q7, העונה לשם אי-טרון (e-tron). רכב הפנאי הגדול הוא הראשון מקו האי-טרון של אודי אשר נוחת בארץ, ומבחינת היבואן זהו בפירוש סימן לבאות. לקראת סוף השנה אמור לנחות בארץ ה-A3 אי-טרון ובהמשך דגמים נוספים.

לגרסה זו של ה-Q7 חטיבת כח שמשלבת בין מנוע דיזל בנפח 3.0 ל' (V6) שמייצר 258 כ"ס לבין מנוע חשמלי עם 128 כ"ס. ההספק המשולב הוא 374 כ"ס והמומנט 71.4 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.2 ש' והמהירות המרבית מוגבלת ל-230 קמ"ש. נתון צריכת הדלק המשולב עומד על כ-55 ק"מ/ל' (נתון שכמובן לא "סופר" את צריכת החשמל). לרכב תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים ובאודי מספרים כי טעינה מלאה (משקע תעשייתי בהספק 7.2 קילוואט) תארך שעתיים וחצי ותספק טווח חשמלי של 54 ק"מ.
אודי Q7 אי-טרון בארץ - מ-540,000 שקל
צילום: מנהל

בדומה לנוהג בב.מ.וו ומרצדס, ובזכות הטבת המס, גם כאן מדובר בגרסה שאינה יקרה מהותית מרמות הבסיס בהן שווק הרכב בעבר, אך מציעה רמת אבזור גבוהה יותר משמעותית.
כך גרסה זו תעלה 540,000 שקלים לעומת 495,000 שקלים לגרסה הבסיסית, ו-675,000 שקלים לגרסה לא-היברידית עם אבזור דומה. גרסת האי-טרון מציעה חמישה מושבים וציוד תקני עשיר שכולל חישוקי "20, קפיצי אוויר, תאורת לד מלאה, גג זכוכית פנוראמי, תפעול חשמלי לדלת האחורית, סגירת וואקום, תפעול חשמלי לכיוון המושבים המאווררים והמרופדים בעור. יש גם מחוונים מוקרנים, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים ועוד.
אודי Q7 אי-טרון בארץ - מ-540,000 שקל
צילום: מנהל
חבילת סופריור (110,000 שקלים) תוסיף תאורת לד מתקדמת יותר מלפנים עם איתות דינאמי, חישוקי "21, מערכת שמע משודרגת, ראיית לילה, תצוגה עילית, דיפון עור מלא בתא הנוסעים ועוד.
בצד הבטיחותי מצויד הרכב בבקרת שיוט אדפטיבית עם פונקצית פקקים, התרעה ותיקון סטייה מהנתיב, וניטור שטחים מתים.
מחיר הרכב כולל גם הקמת עמדת טעינה.
אודי Q7 אי-טרון בארץ - מ-540,000 שקל
צילום: מנהל