חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי ומיצובישי לישראל, מתכוננת לתנופת חידושים מעניינת וחשובה בחודשים האחרונים של שנת 2017. הרבעון האחרון של השנה נחשב לרוב כתקופת מכירות יבשה יחסית, כי הקונים מעדיפים לחכות לכניסת שנה חדשה כדי לקבל את הרכב. אבל כל זה לא ימנע מכלמוביל מלהציג שפע חידושים מעניינים בחודשים הקרובים. זאת מתוך תפיסה שעדיף להציג דגמים לקראת סוף השנה, כדי להתחיל את 2018 עם תנופת מסירות מלאה.

ביונדאי
על תחילת השיווק בקרוב של ה-i30 החדשה, בגרסה הרגילה וב-N הספורטיבית, כבר סיפרנו לכם. אבל זה בפירוש לא החידוש היחיד - עוד לפני סוף השנה אמור לנחות בארץ הקונה (Kona), רכב פנאי קטן וחשוב מאוד ליבואנית. הרכב שאמור להתחרות בניסאן ג'וק ושברולט טראקס, וצפוי להקדים את קיה סטוניק, אחיו לקונצרן - מה שיקנה לכלמוביל יתרון על פני יבואנית קיה (טלקאר).
עוד מכונית שאמורה להגיע בקרוב היא האיוניק החשמלית, שהוצגה עוד עם השקת גרסת הכלאיים - אך למרות הבטחה לשיווק התעכבה עד כה. הרכב החשמלי הראשון של יונדאי בישראל, צפוי להיות יקר מהגרסה ההיברידית - אם כי לא בצורה דרמטית, כך על-פי מקורותינו. ביונדאי מבטיחים חבילה טובה מרנו זואי, הסופרמיני החשמלית, שהיא המתחרה הקרובה ביותר בישראל כרגע.
בנוסף עשויים ביונדאי לחדש את ייבוא הסונטה ההיברידית לישראל בשבועות הקרובים. בתחילת השנה הבאה תגיע ה-i30 וואגון (סטיישן).
בדרך: רכבי פנאי חדשים למיצובישי ויונדאי בישראל
צילום: מנהל
יונדאי איוניק חשמלית

ובינתיים במיצובישי
גם למותג היפני של כלמוביל יש מספר חידושים בקנה, ונראה שבקרוב יחלו סוף סוף הצעדים המעשיים. מיצובישי צפויה להשיק בתקופה הקרובה את ה-ASX - רכב הפנאי הוותיק שמשווק בעולם משנת 2010 ושאמור היה להגיע לישראל כבר לפני שנים. רכב זה מבוסס על פלטפורמת האאוטלנדר (בסיס גלגלים דומה אך מרכב קצר משמעותית).
ה-ASX יגיע עם מנוע 2.0 ליטר ותיבה רציפה המוכרים מהאאוטלנדר, ומחירו יהיה בגזרת המכוניות המשפחתיות. כמעט במקביל יושק גם האקליפס קרוס החדש - שיכוון לתחרות מול הספורטאז' והטוסון. גם רכב זה מבוסס על פלטפורמת האאוטלנדר עם אותו בסיס גלגלים, אך הוא ארוך מה-ASX. למרות שבתחילה יועד כמחליף לרכב הפנאי המזדקן, לאחרונה מיצובישי הבהירה כי תייצר את שניהם במקביל, לפחות בתקופה הקרובה.
בדרך: רכבי פנאי חדשים למיצובישי ויונדאי בישראל
צילום: מנהל
מיצובישי ASX