אודי חשפה בתערוכת פרנקפורט את ה-A4 האולטימטיבית - עם מרכב סטיישן שימושי ועיצוב אגרסיבי במידה, הרבה כוח ויומרות ספורטיביות רציניות. קבלו את ה-RS4 אוואנט (Avant, סטיישן), הגרסה החזקה והנחשקת ביותר של אודי A4 החדשה.
לדור החדש מנוע בנזין עם צמד מגדשי טורבו, שישה צילינדרים ונפח של 2.9 ליטר. עם 450 כ"ס ו-61.1 קג"מ שזמינים כבר מ-1,900 סל"ד, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית (במקום רובוטית דו-מצמדית בעבר) והנעה כפולה, ה-RS4 החדשה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות, ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. בתוספת תשלום תוכלו לקבל את חבילת "RS", שמעלה את הגבלת המהירות ל-280 קמ"ש.
אודי RS4 - סופר-סטיישן
צילום: מנהל
ה-RS4 החדשה נראית כמעט כמו A4 סטיישן רגילה, למעט פגוש קדמי עם פתחי איוורור גדולים, מסיטי רוח מלפנים ומאחור ובתי גלגלים מנופחים. לפי אודי, לאלו נוספו שלושה ס"מ (1.5 בכל צד), מה שמאפשר בין היתר התקנת צמיגים רחבים יותר. למרות שהיא גדולה מהדור הקודם, ה-RS4 החדשה קלה משמעותית - 80 ק"ג (כעת 1,790). זה יסייע ליכולת הדינמית, לביצועים ולתצרוכת הדלק (11.4 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה).
אודי RS4 - סופר-סטיישן
צילום: מנהל
מחיר גרסת הביצועים החדשה יעמוד על החל מ-79,800 יורו בגרמניה (כ-336,000 שקל לפני מסים). מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, נמסר כי שיווקה בישראל צפוי להתחיל בתחילת הרבעון השני של 2018. מחירה אצלנו עדיין לא פורסם, אך יעמוד להערכתנו על כ-700,000 שקל.