כשאתם שומעים את המונח 'החלום האמריקאי', אתם בדרך כלל חושבים על מהגר שהגיע בתחילת המאה שעברה לארצות הברית והצליח בעבודת כפיים לשדרג את חייו ולהפוך למעצמה בתחומו.
אז קבלו את מותג השעונים BULOVA.

עכשיו כשהמותג תופס תאוצה גם בישראל, הגיע הזמן להעביר את הידע להצלחה הלאה. לפניכם ששת השלבים להגשמת החלום האמריקאי, גם אם הוא בתל אביב.

שלב ראשון – לחלום בגדול
מותג השעונים היוקרתי BULOVA נולד ב-1875 על ידי מהגר גרמני בשם ג'וזף בולובה שהגיע לניו יורק עם חלום, כשהוא בן 23 בלבד. הוא הקים חנות קטנה במנהטן והחל את דרכו משם. כמו בכל סיפור של חלום אמריקאי, ג'וזף בולובה עבד קשה והצליח לרכוש לעצמו מוניטין של עבודה איכותית, עדינה ואמינה.
 
כבר מהרגע הראשון החדיר ג'וזף לעיצוב השעונים את 'הקסם הזה' שיש רק במנהטן. עיצובים אורבנים אשר משכו אליו קהל חדש, אופנתי ומעודכן.
 
שישה שלבים להגשמת החלום האמריקאי
צילום: מנהל 

שלב שני – למצוא את הייחודיות
ג'וזף בולובה ידע שהוא מתחרה בשעונים שוויצרים בעלי מוניטין ולכן החליט מראש שהוא לא יהיה 'עוד שעון' כמו השאר. לכן החליט למצוא ייחודיות כדי לבלוט מעל כולם. הוא מצא אותה בכך ששילב בין האהבה שלו לשעונים לאהבה שלו לפיתוח רעיונות והמצאות. בכך הצליח לבנות לעצמו שם, לא רק של שען איכותי, אלא של שען חדשני וממציא טכנולוגי.
 
שלב שלישי – להשקיע
בתחילת הדרך, כשזיהו בחברת BULOVA  את הדרישה ההולכת וגוברת לשעוני יד (במקום שעוני הכיס שהיו נפוצים באותה תקופה), הקימו את המפעל הגדול הראשון שלהם בשוויץ. אך עם הזמן, הבינו שהמקום שלהם הוא בניו יורק. הם חזרו למנהטן והתיישבו בשדרה החמישית. הרצון להיות מושלמים ומדויקים בעבודתם גרם לקברניטי החברה לבנות מצפה כוכבים (!) על גג המפעל. החברה העסיקה מתמטיקאי שבעזרת מצפה הכוכבים כיוון שעון כרונוגרף בבניין עצמו ברמת דיוק גבוהה, ומשם עבר המידע המדויק לכל השעונים שיצאו מהמפעל. חלום או לא חלום?
 
שישה שלבים להגשמת החלום האמריקאי
צילום: מנהל 

שלב רביעי – להבין את הקהל
ג'וזף בולובה ניסה לייחד לא רק את המקצועיות שלו, אלא גם את עיצוב השעונים. הוא היה מסתובב ברחבי העיר ושואב רעיונות לעיצוב. וכך יצא שלמרות התחרות הקשה הצליח לפצח את מה שקהל היעד הכי אהב – עיצוב אורבני וקלאסי. עם השנים, כשמותג השעונים BULOVA הלך וגדל, יחד איתו הלך והתפתח קו עיצובי וייחודי שעד היום מצליח לשבור שגרה.

שלב חמישי – ראשוניות
בשנת 1941 מותג השעונים BULOVA פרץ בין לילה לתודעה האמריקאית והבינלאומית כשהפרסומת הראשונה בעולם ששודרה בטלוויזיה היתה שלהם. עלות הפרסומת אגב, הייתה 9 דולר!

 
בשנת 1952 ביקשו האנשים של NASA להשתמש בשעון האלקטרוני של BULOVA למדידת זמנים בלוויינים ובחלליות שלהם.
בשנת 1971, דיוויד ר.סקוט, מפקד מעבורת אפולו 15, ענד את דגם שעון הכרונוגרף בביקורו על הירח. שעון זה היה היחיד ששרד את תנאי החלל. השעון הספציפי הזה אגב, נמכר לפני כשנתיים במכירה פומבית בלמעלה מ-2 מילון דולר.
 
היום, כמחווה לאותו שעון ולסיפור שלו, עשו BULOVA שוב היסטוריה כאשר הוציאו מהדורה מיוחדת של דגם
ה-MOON WATCH אשר עבר מתיחת פנים והוסף לו מנגנון ה-HPQ, מנגנון הקוורץ המדויק בעולם. השעון מגיע עם רצועה ייחודית עליה מוטבע תאריך המשימה בחלל.
 
שישה שלבים להגשמת החלום האמריקאי
צילום: מנהל 
 
כפי שכבר הבנתם, במותג השעונים BULOVA לא רק מייצרים ראשוניות אלא גם מפתחים את הטכנולוגיות כדי לקדם את כל תחום מדידת הזמנים.
 
 
שלב שישי – להיות יוקרתי ונגיש
מותג השעונים BULOVA מייצר גם שעונים הפונים לקהל נשי (מתי יום הנישואים שלכם?). מדובר בשעונים העשויים בעבודה יוצאת דופן באיכותה. העיצוב שיקי ואלגנטי ויש ירידה לפרטים ברמה שלא הכרתם.  קולקציית הנשים מורכבת ממגוון רב של דגמים, בסגנון קלאסי ונשי בשיבוץ יהלומים אמתיים במחירים נגישים.
 
אז כשאתם מחפשים את הדבר הבא שירגש אתכם, את הדבר הבא שישדר לעולם שאתם אנשים שרודפים אחר החלומות שלכם ומגשימים אותם, תחשבו על מותג השעונים BULOVA.
 
 
שישה שלבים להגשמת החלום האמריקאי
צילום: מנהל