שברולט סילברדו החדש נחשף בתמונות ראשונות, ובהצצה ראשונה לאוהדי הטנדר באירוע שנערך בטקסס. האירוע ציין מאה שנים להשקת הטנדר הראשון של שברולט, בינואר 1917.
הטנדר הגדול, שהינו רב המכר בקטגוריה בישראל, מציע עיצוב חדש והבטחה למשקל עצמי נמוך מבעבר, מענה למהפכת האלומיניום שביצע המתחרה הישיר, פורד F-150. הסילברדו הוצג בגרסת ה-1500 שאינה משווקת בישראל, אך ממחישה כיצד תיראה ה-2500 שצפויה להופיע בקרוב.
הסילברדו החדש מציע עיצוב מודרני ומינימליסטי יותר מהדור היוצא. במיוחד בולטות יחידות התאורה הצרות (עם מה שנראה כמו תאורת לד מלא בתמונות), כמו גם קווי מרכב מפוסלים - קו קמור מעל לבית הגלגל הקדמי וישר בחלקו האחורי של הרכב.
שברולט סילברדו חדש נחשף, ישווק מ-2018
צילום: מנהל
שברולט בחרה בגרסת שטח חדשה בשם "טריילבוס" (Trailboss) - אחת מתוך שמונה שיוצעו בדור החדש - בשביל חשיפת הדגם. לפי היצרנית, גרסה זו מבוססת על דגם ה-ZL1 ומוסיפה בין היתר הגבהה של יותר מחמישה ס"מ, לטובת יכולת שטח משופרת.
עוד נמסר כי הסילברדו יעשה שימוש בחומרים מתקדמים מבעבר למיטה (שטח תא המטען) ולמרכב, במטרה להפחית משקל. עם זאת, נראה כי היצרנית בחרה להמשיך ולהשתמש בשלדה בפלדה על-פני אלומיניום, בניגוד לפורד. המהלך שביצעה היריבה זכה לקמפיין ויראלי רחב היקף, בו ג'נרל מוטורס טענה כי אלומיניום אינו עמיד כמו פלדה. לא ברור עדיין איך, אם בכלל, ישפיע החסכון במשקל העצמי על הסיווג של גרסת ה-2500 כמשאית בישראל (סיווג שמוגדר על ידי המשקל הכולל - היום ה-2500 עומד בדיוק ברף המינימום).
פרטים נוספים על הסילברדו צפויים להיחשף בתערוכת דטרויט בינואר - שם אמור גם להיחשף סופית הראם החדש. שיווקו באמריקה צפוי להתחיל בראשית 2018. בשלב זה עדיין לא ידוע מתי יחל שיווק הדור החדש בישראל, אם כי אפשר להעריך שזה יקרה עוד במהלך 2018.