בתוך כשבועיים, בתערוכת לונדון, תציג לוטוס את התרומה שלה לאיכות הסביבה: גרסה 'ירוקה' של האליס, שתכונה בפשטות אקו-אליס. הרעיון הוא להמחיש את היכולת הטכנולוגית של לוטוס בתחום האקולוגי, ולהראות כי אין זה מספיק להתמקד רק בפליטת CO2 בזמן השימוש במכונית: יש להתייחס לכל מחזור החיים שלה, מהליכי הייצור ועד סיום השימוש בה, וכן למניעת פגיעה בסביבה גם מבחינת מיחזור, ייצור רעלנים וצריכת אנרגיה. גרסה זו של מכונית הספורט הבריטית קלת-המשקל מבוססת מכנית על האליס S הבסיסית, אך משתמשת בחומרים ממוחזרים ו/או קלים למחזור ו/או מתכלים ברכיבים רבים, כולל המרכב והמושבים בהם נעשה שימוש בסיבים טבעיים מצמח ה...קנביס. היתרון של שימוש בסיבים מצמחים הוא שגידול הצמחים – כמו כל צמח – סופח CO2 מהאטמוספרה בתהליך הפוטוסינטזה (ועל כך מושתת כל עקרון השימוש באתנול ובדלק ביולוגי אחר). ריפודי המושבים עשויים חומר חדש ביו-מתכלה, שביצורו לא נעשה שימוש בכימיקלים מזיקים כגון חומרי צביעה. בתהליך הייצור עצמו הושם דגש על התייעלות וצריכת אנרגיה מופחתת לאורך כל השלבים, ושימוש רב כחומר האפשר בחומרים ידידותיים. הצביעה הסופית, למשל, נעשית עם צבע יסוד, צבע ראשי ולכה מבוססי-מים, אשר פותחו יחד עם ענקית הכימיקלים דופונט. בתוך גגה של האקו-אליס חבויים פנלים סולריים, שתורמים לטעינת המצברים. עוד מצוידת המכונית בנורת-חיווי לנהג להחלפת הילוכים בצורה האופטימלית לחסכון בדלק. האקו-אליס קלה ב-32 ק^ג מאליס S רגילה, עוד תרומה לצריכת דלק מופחתת (שמביאה כמובן גם לפליטת CO2 נמוכה יותר). הראיה הכוללנית של לוטוס את סוגיית איכות הסביבה באה לידי ביטוי היטב בתוצאה הכללית. הנהלת לוטוס מדווחת על ירידה של 14% בצריכת החשמל, 30% בצריכת גז ו-11% בצריכת מים של המפעל כולו ב-2007 לעומת 2006, יחד עם שיפורים ניכרים בתחום המיחזור.