ניסאן גו'ק R
ניסאן ג'וק, אחד מהלהיטים הברורים של השוק הישראלי בשנת 2011, עבר מטמורפוזה לרכב ביצועים קיצוני. זה קורה ברכב שנקרא ג'וק R, ומצוידת לא פחות מבמערכת ההנעה של ניסאן GT-R, עם נפח של 3.8 ליטר, צמד מגדשי טורבו, 480 כ"ס והנעה כפולה (530 כ"ס בתורמת המנוע).
אחרי שאישרה את השמועות לגבי ייצור הדגם המיוחד, ניסאן מפרסמת היום גם תמונה ראשונה שלו. בתמונה ניתן להתרשם מאחת מתוך שתי יחידות שייוצרו, האחת עם הגה ימני לתצוגה בשווקים כמו יפן ובריטניה, והשנייה עם הגה שמאלי לאירופה. שתי המכוניות ישמשו לניסוי ולקידום תדמית, אך לא יגיעו לייצור סדרתי. עם זאת, בניסאן הסבירו כי הג'וק R ישמש גם לבחינת ההיתכנות והביקוש לייצור ניסאן ג'וק ספורטיבי.
ניסאן ג'וק הוא רכב פנאי קטן, הממוצב מתחת לניסאן קשקאי. הוא הוצג בתערוכת ז'נבה במרץ 2010, וייחודי בעיצוב החיצוני הנועז, שכולל בין היתר יחידות תאורה המסודרות בשלוש "קומות". בישראל הוא משווק עם הנעה קדמית או כפולה, ומנועי 1.6 ליטר (עם 117 כ"ס או 190 בסיוע מגדש טורבו).