14 סוסים ו-5.1 קג"מ הוסיפה ב.מ.וו לדגמים הקומפקטיים שלה – ונתנה להם גם מספור חדש. להתראות 135 ו-235, שלום 140 ו-240.
הגרסאות הבכירות של המשפחתית-האצ'בק (סדרה 1) והקופה/קבריולה (סדרה 2) מקבלות מנוע שישה צילינדרים טורי מעודכן. הנפח הוא עדיין 3.0 ל', אך ההספק צמח ב-14 כ"ס ל-340 כ"ס ב-5,500 סל"ד (326 כ"ס ב-5,800 סל"ד במנוע המוחלף). אך העיקר הוא השיפור במומנט –51 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד ועד 4,500 סל"ד (לעומת 45.9 קג"מ החל מ-1,300 סל"ד ועד 4,500 סל"ד).
בתיבות ההילוכים אין שינוי – ידנית שישה הילוכים או אוטומטית פלנטרית עם שמונה הילוכים. הידנית קיבלה גז ביניים בהורדת ההילוכים, באוטומטית ניתן כעת להוריד מספר רב של הילוכים בבת אחת. ההנעה אחורית או כפולה.
ב.מ.וו מוסיפה עוד כוח למכוניות הקומפקטיות שלה
צילום: מנהל
תוספת המומנט תורמת לשיפור בנתוני התאוצה ל-100 קמ"ש – 4.8 שניות בגרסאות הידניות (4.9 בקבריולה), 4.6 שניות (4.7 בקבריולה) בגרסאות האוטומטיות. קיזוז של 0.2 שניות מגרסת ה-M235 ו-0.3 שניות מגרסת ה-M135. גרסאות ההנעה הכפולה זריזות אפילו יותר, ומשלימות את המשימה ב-4.4 שניות בלבד (4.6 בקבריולה). המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית בכל הגרסאות ל-250 קמ"ש.

הסיומת M כוללת מתלים נוקשים יותר (והנמכה של 10 מ"מ) לעומת הגרסאות הרגילות, חישוקים בקוטר "18 ומערכת בלימה משודרגת. בתא הנוסעים תמצאו מושבים חובקים יותר ומרופדים אלקנטרה, הגה ספורטיבי ושלל סמלי M.
ב.מ.וו מוסיפה עוד כוח למכוניות הקומפקטיות שלה
צילום: מנהל