היא נוסדה ואז נמכרה, ואז נמכרה שוב וכשהכל נראה רגוע ושליו, היא נמכרה פעם נוספת. הפעם TVR, יצרנית מכוניות הספורט הבריטית, מצאה את עצמה שייכת להתאגדות אנשי עסקים בראשות איש העסקים לס אדגר. ואולי, רק אולי, הפעם זה יצליח להם.

TVR נוסדה שנה לפני קום המדינה, ב-1947, ומאז ומעולם ייצרה מכוניות קטנות, קלות ואפשר להגיד גם קיצוניות כאשר המשותף לכולן היה המיקוד בנהג. כעת, יצרנית מכוניות הספורט הבריטית הנודעת, חוזרת אל החיים ומעניקה לנו הצצה אל עיצוב מכונית הספורט החדשה של המותג בדמות איור ראשון.

ומה ידוע לנו על TVR ה"חדשה"? לא הרבה. לפי דיווחים ברשת, יחידת הכוח במכונית החדשה תהיה בתצורת V8 ותייצר מעל 400 כ"ס. אל המנוע תשודך תיבה ידנית בלבד, כמיטב המסורת, עם שישה הילוכים. משקל המכונית יהיה כ-1150 ק"ג בלבד, מה שצפוי להקנות ביצועים טובים למדי. מעניין יהיה לגלות אם החברה הקטנה שייצרה מכוניות ברוטאליות, פראיות ובלתי מתנצלות, תחל לייצר מכוניות מתחשבות יותר, מבויתות יותר. כאלו עם בקרות אחיזה, לדוגמה.

TVR החדשה צפויה להגיח בשנת 2017 עם מספר דגמים, כך מקורות ברשת, וכל זה יהיה בשיתוף גורדון מוריי (המהנדס הראשי במקלארן אי-אז מאמצע האייטיז ועד 2006) וסדנת קוזוורט'. האם כל זה יקרה ולא יודיעו על 'עוד' מכירה? רק הזמן יעיד.
TVR חוזרת ומעניקה לנו הצצה לעתיד
צילום: מנהל