במסגרת תערוכת לונדון שמתקיימת בימים אלה, הציגה היצרנית הסינית-בריטית את ה-MG GS, רכב פנאי ראשון של היצרנית. מדובר ברכב פנאי קומפקטי, מקביל בממדיו למתחרים דוגמת יונדאי טוסון, קיה ספורטאז' ופורד קוגה, שעתיד להגיע לכבישי אירופה כבר בחודש הבא, כאשר אלינו הוא צפוי להגיע לקראת סוף השנה.
MG מציגה רכב פנאי ראשון
צילום: מנהל
הדגם הסדרתי שמר על דמיון לרכב התצוגה "CSUV", והתוצאה בהחלט מודרנית ונאה למראה. החזית מזכירה את שאר דגמי המותג, אך היא מציגה פיתוח מעניין לעיצוב בזכות הפגוש השחור המשתלב עם השבכה, בעוד מאחור הוא כבר מציג מראה מקורי יותר. תא הנוסעים מזכיר מאוד את שאר דגמי המותג.

כאמור, ל-GS החדש מידות מרכב המציבות אותו בלב קטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים. אורכו 450 ס"מ, הרוחב עומד על 185.5 ס"מ, הגובה על 170 ס"מ ובסיס הגלגלים על 265 ס"מ. ה-GS מציע חמישה מקומות ישיבה ותא מטען בנפח 483 ל'.
MG מציגה רכב פנאי ראשון
צילום: מנהל

באירופה ה-GS יוצע עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ל', שיוצע בשלושה הספקים והוא ישודך לתיבה ידנית (6 היל') או רובוטית דו-מצמדית עם שבעה יחסי העברה. ההנעה תהיה קדמית או כפולה. בשלב זה פורסמו נתונים חלקיים על אחת מגרסאות ההספק – 169 כ"ס (5600 סל"ד) ו-25.5 קג"מ (1700-4400) המספיקים ל-190 קמ"ש מרביים. ישנו גם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ל' (220 כ"ס, תיבה דו-מצמדית עם שישה יחסי העברה) שלא צפוי להגיע לאירופה.
MG מציגה רכב פנאי ראשון
צילום: מנהל