כשהציגה לקסוס את הדור השלישי של IS, המשפחתית הגדולה שלה, היו כמה לסתות שנשמטו – את העיצוב האנמי של הדור הקודם החליף עיצוב נועז וזוויתי שאי אפשר היה להתעלם ממנו. אבל זה קרה לפני קצת יותר משלוש שנים, מה שאומר שהגיע הזמן המקובל להציג עדכון של אמצע החיים, וכך עשתה היצרנית מיפן במסגרת תערוכת הרכב בבייג'ין.

לקסוס IS מתעדכנת
צילום: מנהל
לקסוס בחרה להדגיש עוד יותר את הקווים הזוויתיים של ה-IS, ונתנה להם ביטוי אגרסיבי ודינאמי מבעבר. למרות שזה לא נאמר במפורש, נדמה כאילה השבכה הקדמית גדלה במעט, וישנם פתחי יניקה גדולים, גדולים בהרבה משל הדגם היוצא, בצידי הפגוש הקדמי. גם יחידות התאורה עודכנו קלות וישנה אפשרות לתאורת כל-לד. בנוסף ישנם חישוקים קלים חדשים ("17 כסטנדרט) ופגוש ויחידות תאורה חדשים מאחור. גם רמת הגימור F-ספורט עברה עדכון דומה, אם כי אנו חייבים להודות שהמראה הולם אותה יותר לאור הדימוי הספורטיבי שהיא מנסה לשדר.

בתא הנוסעים נעשו שינויים קלים יותר – מסך המולטימדיה גדל ל-"10.3 (רק "7 בעבר), לוח המחוונים עודכן, נבחרו כמה חומרים חדשים לדיפון התא ועוד. מערך הבטיחות התעבה עם תוספת של מערכת עמעום אורות אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב ועוד.
לקסוס IS מתעדכנת
צילום: מנהל

כמקובל בעדכונים אלה לא נעשו שינויים מרחיקי לכת תחת מכסה המנוע, וככל הידוע לנו לקסוס IS שומרת על היצע יחידות הכח המוכרות. יחד עם זאת, בלקסוס מזכירים בשלב זה רק את גרסת הטורבו (IS200t) שאינה משווקת בארץ, כך שניאלץ להמתין להצגה הרשמית של המהדורה האירופאית כדי לגלות אם יהיו שינויים בגרסאות המקומיות.
לקסוס ישראל מוסרת כי ה-IS המחודשת תגיע אלינו במהלך שנת 2017.
לקסוס IS מתעדכנת
צילום: מנהל