זה זמן טוב להיות בו רוכב מוטוקרוס בארץ הקודש. מבחר גדול של אופנועי מוטוקרוס מוצע בסוכנויות, וכבר לא צריך להבריח אופנועים במזוודות, ויש אפילו מסלול מוטוקרוס חוקי ורשמי. סליחה - יש מסלולי מוטוקרוס חוקיים ורשמיים. ברבים. אחרי חנוכת המסלול בווינגייט, בו ביקרה גם שרת הספורט, מצטרף מסלול גדול נוסף, והפעם בחסות של יבואן רשמי - בהחלט צעד בכיוון הנכון. מתחם המוטוקרוס החדש נקרא HONDA RACE TRACK וממוקם ליד חדרה.

המתקן כולל שני מסלולי מוטוקרוס ומסלול אופניים (קפיצות ו/או רכיבת אקסטרים). המתקן עצמו משתרע על פני שטח של 50 דונם, ובו תמצאו גם בית ספר לרכיבת מוטוקרוס. המתקן מיועד לכלל הרוכבים, גם כאלו שלא רוכבים על הונדה, והוא יהיה פתוח לאימונים שלוש פעמים בשבוע או להדרכות בתיאום מראש. עלות השימוש במתקן הוא 100 שקלים ליום, כאשר לקוחות שקנו אופנוע מבית הונדה דרך היבואן הרשמי, יזכו להנחה של 50% בדמי השימוש במתקן.

אורן בננו, מנהל הונדה אופנועים בקבוצת "מאיר", מסר: "אנו גאים להוביל ולקדם את התחום המוטורי בישראל. פתיחת מתקן HONDA RACE TRACK מהווה שלב נוסף בחזון שלנו לייסד, לקדם ולהוביל את התחום הזה, ואנו גאים להיות היבואן הראשון שעושה צעד משמעותי למען קהילת רוכבי המוטוקרוס הישראליים. אנו מודים לעיריית חדרה על שיתוף הפעולה ותרומתם להקמת המיזם וכן לחברה לפיתוח חדרה "נחלים".
הונדה חונכת מסלול מוטוקרוס  חדש
צילום: מנהל