אם ממש רוצים משהו, צריך להאמין בזה ממש חזק ולהקיש פעמיים בנעליים. או פשוט לפתוח את פנקס הצ'קים, לשחרר לחופשי את חבורה של מהנדסים - לבנות מפלצת עם 1,380 כ"ס...
 
אנחנו מדברים על ניסאן, או יותר נכון על ההחלטה שלהם לנפץ את שיא גינס למהירות בעת ביצוע דריפט. רצון מכובד, ללא ספק ומטרה נעלה - אבל מה לעשות שלשם כך צריך מכונית הנעה אחורית, ולניסאן אין אחת ראויה בהיצע? מה זאת אומרת מה לעשות? לתכנן אחת, כמובן!
 
 
 
מהנדסים של ניסאן, ניסמו וגריידי (GReddy) שקדו על הכנת מכונית שתוכל לשבור את השיא הנכסף. כבסיס נבחרה כמובן הניסאן GT-R, כאשר לטובת העניין בוטלה הנעה הקדמית (כפולה במקור) וההספק שודרג 'קלות' ל-1,380 כ"ס (בערך פי שתיים וחצי מהמקור). ועדיין, צריך מישהו שיצליח לשים את כל זה על הצד, וממש ממש מהר. למשימה נבחר אחד, מאסאטו קוואבאטה (Masato Kawabata), שבין יתר מעלותיו מחזיק בתואר 'אלוף יפן בדריפט'.
 
 
 
השיא הקודם הוחזק על ידי קובה פרזיגונסקי (Kuba Przygoński) שביצע החלקת כוח במהירות של כמעט 218 קמ"ש, על בשדה תעופה בפולין. זה קרה ב-3 לספטמבר 2013 והמכונית הייתה טויוטה GT86, שגם הספקה הועלה "קלות" - ל-1068 כ"ס.
 
    
לפי התוצאה, ניסאן לא רק שברה את השיא של פרזיגונסקי (כיף לרשום את שמו שוב, בידיעה שאתם שוברים את השיניים בניסיון להגות זאת) אלא ממש ניפצה אותו לרסיסים. כי אחרי שנבדקו הנתונים ואומתו, התברר שהשיא הקודם נשבר בלא פחות מ-87 קמ"ש, דהיינו 305 קמ"ש (304.97 קמ"ש, לקטנוניים).

ואם יש לכם זמן פנוי, זהו השיא הקודם מ-2013: