חברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, מרחיבה את היצע הגרסאות של סדרה 1, עם ה-125i. מדובר בגרסת ביניים, המשתלבת בין הגרסאות ה"רגילות" – 118i ו-120i – לבין הגרסה הבכירה, ה-M135i, הן מבחינת הספק וביצועים, והן מבחינת מחיר.
עיקרי המפרט הם מנוע 2.0 ל', מוגדש טורבו (כמובן) המפיק 218 כ"ס ו-31.6 קג"מ החל מ-1350 סל"ד; תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים; הנעה אחורית; תאוצה מאפס למאה ב-6.2 ש'; חבילת M Sport הכוללת שינויי מתלים ועיצוב (פנימי וחיצוני); ומערכות בטיחות מתקדמות – התרעת סטיה מנתיב ובלימה אוטונומית בעיר, המזהה גם הולכי רגל.
חדש בישראל – ב.מ.וו 125i
צילום: מנהל
חבילת ה-M האמורה כוללת, מלבד מתלים ספורטיביים יותר גם הגה שונה, פגושים שונים, מושבים עם ריפודי אלקנטרה עם תפרים כחולים ועוד מספר שינויים קלים. בנוסף תוצע חבילת אבזור 'לקשרי' שמוסיפה לאבזור פנסי לד ראשיים, גג שמש, חיישני גשם ואורות, מערכת שמע משודרגת, חישוקי M בקוטר "18, לוח מחוונים שונה ובקרת שיוט (כן, זה לא ציוד סטנדרטי...).
המחיר לגרסת הבסיס, שנקראת 'ספורט' עומד על 238,000 שקלים, 34,000 שקלים יותר מה-120 'ספורט' (177 כ"ס, 7.2 ש' למאה) ו-28,000 שקלים יותר מגולף GTI מקבילה (220 כ"ס, 6.5 ש' למאה). חבילת ה'לקשרי' מוסיפה 25,000 שקלים למחיר, ל-263,000 שקלים – 57,000 שקלים פחות מה-135M (326 כ"ס, 4.9 ש' למאה).
חדש בישראל – ב.מ.וו 125i
צילום: מנהל