חברת לובינסקי, יבואנית קבוצת PSA לישראל, השיקה היום מחדש את חטיבת DS - הפעם כמותג יוקרה עצמאי - כשבמקביל הודיעה על תחילת שיווק ה-DS3 המחודשת. נזכיר כי ב-2009 יצא לדרך DS כתת-מותג בתוך סיטרואן עם ה-DS3 (הדגם הראשון למותג), הפך לפני יותר משנה למותג יוקרה עצמאי בקבוצת PSA.
לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על כל דגמי DS חייג ל-3262* או לחץ כאן
אבי צור מנכ"ל לובינסקי סיפר "ב-98' השקתי מחדש את אודי כמותג פרמיום עם הפרדה מלאה מפולקסווגן. אנחנו נמצאים היום באותה נקודה בה נולד מותג יוקרה החדש. כרגע זה נראה דבר ראשוני, אבל בעוד 10 שנים נראה שיקרה כאן דבר מעניין ומשפיע".
DS3 מושקת מחדש
צילום: מנהל
סיטרואן DS3 המחודשת נחתה בישראל
DS3 תוביל
את ההשקה מחדש של DS תוביל כצפוי ה-3 המחודשת. DS3 המחודשת תשווק בשלוש רמות גימור ועם שתי חטיבות כוח. הגרסה האוטומטית תוצע עם מנוע השלושה צילינדרים המוכר (מוגדש טורבו) בנפח 1.2 ליטר (110 כ"ס) ותיבת אוטומטית עם שישה הילוכים. היא תגיע ל-189 קמ"ש מרביים ותאיץ למאה קמ"ש ב-9.9 שניות. גרסה זו תוצע ברמת גימור 'שיק' שכוללת את מערך המולטימדיה החדש של הקבוצה עם מסך מגע (7") ובלוטות', בקרת אקלים, בקרת שיוט, חיישני חנייה וחישוקי 16 קלים ותעלה 120,000 שקלים. גרסת ה'סו-שיק' תציע בנוסף פנסי קסנון, תאורת לד אחורית, חישוקי 17", חיישני גשם ותאורה, ריפוד משולב אלקנטרה ודוושות ספורטיביות. היא תעלה 130,000 שקלים. בראש ההיצע תעמוד גרסת ה-1.6 ל' טורבו הידנית (165 כ"ס, 7.5 שניות) שתוסיף חישוקי 17" עם מראה שונה, וחיישני חנייה קדמיים ותעלה 140,000 שקלים.

בהמשך
בהמשך מקווים ב-DS להתחיל בשיווק גרסאות הקבריו וגרסת ה'פרמורמנס' (208 כ"ס) החזקה. זו עשויה לעלות כ-170,000 שקל בגרסה מהודרת שתצויד אף בדיפרנציאל מוגבל החלקה.

במקביל ל-3 המחודשת, החל גם שיווק מחודש של ה-DS5. מחירה יעמוד על 210,000 שקלים לגרסה שכוללת מפתח חכם, גג זכוכית מפוצל לשלושה, בקרת אקלים מפוצלת ומולטימדיה עם מסך מגע. גרסה מהודרת יותר שתעלה 218,000 שקלים תכלול עור, תפעול חשמלי למושבים, ותאורת קסנון.
DS3 מושקת מחדש
צילום: מנהל
ה-DS3 תוצע עם שני מנועים ושלוש רמות גימור

ציפיות ומהלכים
אבי צור מנכ"ל לובינסקי מצפה למכור השנה כ-150 מכוניות מדגם ה-DS3, רובן מהגרסה האוטומטית המצוידת. לצד ה-3 מצפים בלובינסקי למכור כ-30 מכוניות מסדרת ה-DS5.

המותג DS יחנוך תוך חודשיים אולם תצוגה חדש נפרד בתל-אביב בבית צרפת ברחוב תובל (צמוד לאולמות של פיג'ו וסיטרואן). ב-2017 ייפתח אולם תצוגה בהרצלייה פיתוח.

צור מדבר גם על אסטרטגיית שירות חדשה עבור הקבוצה שתעבוד בתפיסת קונסיירג'. כלומר, כל לקוח יוצמד למנהל שירות אישי שידאג להעביר ולהחזיר את הרכב מהמוסך. שישה מרכזי שירות של היבואן יוכשרו לטיפול ב-DS והקבוצה תחנוך מענה אישי מלא ללקוחות. בנוסף, החברה מבטיחה פתרונות טרייד-אין ברמה מאוד גבוהה ללקוחות המותג. צור מאמין שתחת דגל המותג הנפרד, DS תפנה לקהל שונה מזה שרכש את המכוניות בעבר.

DS3 מושקת מחדש
צילום: מנהל
גם שיווק ה-DS5 המחודשת מתחיל