בחודשים האחרונים יונדאי ישראל השיקה מספר רב של דגמים במגוון קטגוריות – החל במשפחתיות דוגמת אלנטרה חדשה ו-i30 מעודכנת, דרך משפחתיות גדולות עם הסונטה הייבריד ועד לתחום הפנאי עם הטוסון החדש. כעת מבשרת לנו היבואנית על כוונה לקפוץ מדרגה ולהשיק את מותג ג'נסיס בישראל.
כן, כלמוביל צפויה להשיק בארץ את חטיבת היוקרה החדשה של יונדאי – ג'נסיס – במהלך שנת 2017. היבואן מתכוון להמתין להשקת דגם שלישי במבחר של ג'נסיס, ה-G90, יורשת האקווס (מתחרה בקטגורית הפאר) של היום, זאת כדי להשיק את החטיבה עם מבחר רחב יחסית של דגמים. כרגע מציעה חטיבת היוקרה של יונדאי רק את הסאלון המוכרת, שמכונה G80, ואת הקופה (שתכונה בעתיד G60). ה-G90 הגדולה כבר נחשפה בתערוכת דטרויט, אך השיווק בעולם טרם החל.
ג'נסיס בדרך לארץ
צילום: מנהל

תוכניות גדולות
את הדחיפה הגדולה יקבל מותג היוקרה הקוריאני עם ההשקה הצפויה לרכב בקטגוריה של ב.מ.וו סדרה 3 ותחילת ייצור של לפחות שני כלי פנאי חדשים. עם זאת, השקת כלי הפנאי צפויה להתרחש רק ב-2018. עד 2020 אמור המותג להציע לפחות שישה דגמים שונים.

ביונדאי מתכוונים לבדל מתחילת את הדרך את ג'נסיס, ולמכור את מכוניות המותג באולמות נפרדים. בתחילת הדרך יהיו האולמות של ג'נסיס צמודים לסוכנויות של יונדאי (ייתכן אפילו שבמתכונת אולם בתוך אולם). עם זאת, בהמשך הדרך הפרדת האולמות תהיה גדולה יותר, כאשר הכוונה היא לפעול באופן דומה לדרך בה פועלות לקסוס וטויוטה.
ג'נסיס בדרך לארץ
צילום: מנהל