בוגאטי הציגה בז'נבה את ההיפרקאר החדשה שלה, השירון, אשר מבטיחה להחזיר אותה לפסגת מכוניות העל העולמית ולשבור את כל שיאי המהירות שקבעה קודמתה, הוויירון סופר ספורט. על פניו, נראה שיש לה את כל הנתונים כדי לעשות זאת: 1500 כ"ס ממנוע W16 בנפח 8.0 ל',163.1 קג"מ (בין 2000 ל-6000 סל"ד) ומהירות מרבית "מוגבלת לכביש" של 420 קמ"ש. נכון, שיא המהירות שקבעה הסופר ספורט עמד על 431 קמ"ש, אך הגרסאות שנמכרו ללקוחות הוגבלו ל-415 קמ"ש (ואנחנו באמת מתפתים שלא לכתוב כאן "בלבד") – וכך גם במקרה של השירון, ככל הנראה; בעוד שגרסאות הכביש יוגבלו, את השיא תקבע מכונית נטולת הגבלת מהירות. כפי שטוען המהנדס הראשי של בוגאטי, ווילי נטושיל, בסרטון המצוין של מוטור טרנד (מצורף בתחתית הפסקה) "שיא המהירות החדש יהיה לפחות 440 קמ"ש... אנחנו חייבים להיות המהירים ביותר".
לא פחות מהממים הם שאר נתוני הביצועים: פחות מ-2.5 שניות למאה קמ"ש, פחות מ-6.5 שניות ל-200 קמ"ש ופחות מ-13.6 שניות ל-300 קמ"ש. אפילו בבלימה היא מציגה נתונים מדהימים: 31.3 מטרים ממאה קמ"ש לעמידה, בסיוע דיסקים קרבון-קראמיים וכנף מתרוממת, נתון היסטרי למכונית במשקל עצמי שנושק לשני טון. את הכוח היא מעבירה לכביש בסיוע מערכת הנעה כפולה, תיבת כפולת-מצמד עם 7 הילוכים (בעלת "הקלאץ' הגדול והחזק ביותר שהותקן במכונית נוסעים סדרתית"), וצמיגים עצומי מידות שפותחו במיוחד על ידי מישלין כדי לעמוד במהירויות הנדרשות: 335/25-21 מאחור ו-285/30 על חישוקי 20 אינץ' מלפנים.
בוגאטי שירון
צילום: מנהל
בוגאטי הציגה יורשת לוויירון, והיא עושה את זה בגדול
כשנהגנו בוויירון ב-2009 שיערנו שזו המפלצת האחרונה מסוגה, ושמכונית-העל של העתיד תכלול מנוע חשמלי בכל גלגל במקום בעירה פנימית – בדיוק כמו מכונית העל החשמלית שהציגה רימאק בתערוכה. אולם בוגאטי נותרה נאמנה לעבר, נאמנה לדרכה, ובמקום בטריות וטכנולוגיה היברידית שמרה אמונים למגדשים הטובים והישנים.
בוגאטי מפציצה בז'נבה: 1500 כ
צילום: מנהל
זהו אותו מנוע W16 של הדור היוצא, רק שכעת הוא מפיק 1500 כ"ס
ארבעה מגדשי טורבו, ליתר דיוק (ו-32 מזרקי דלק), והם גדולים ויעילים מאלו ששירתו את הוויירון. כדי לבדל את מנוע שישה-עשר הצילינדרים החדש מקודמו (עליו הוא מתבסס) ולהעצים את תפוקתו ב-300 סוסים, ביצעה החברה גם שינויים בסעפת היניקה (עשויה סיבי פחמן) ובמערכת הפליטה (עשויה טיטאניום), שיפרה את מערכת הקירור והחליפה את גל הארכובה. כשנשאל בתערוכה נשיא ויו"ר בוגאטי, וולפגנג דורהיימר, האם בוגאטי שקלה שימוש במערכת היברידית (כמו זו של מרבית מתחרותיה), הוא השיב כי הנושא נבדק, אך ששיפור הביצועים לא היה גבוה כמו זה שהניבו המגדשים המשופרים. "היא לא הייתה הופכת מהירה מספיק", טען.
בוגאטי צ'ירון
צילום: מנהל
הגרסאות הסדרתיות יהיו מוגבלות ל-420 קמ"ש "בלבד"

בדיוק כמו הדגם היוצא, שנקרא על שם נהג המרוצים פייר ויירון, כך גם הדור החדש, אשר נקרא על שם לואי שירון – הנהג המצליח ביותר של קבוצת בוגאטי מעולם. העיצוב חולק אף הוא כבוד לעבר, ובעיקר לבוגאטי אטלנטיק 57SC משנות ה-30: קופה דו-מושבית עם מרכב-אלומיניום שהתחבר לאורך כל חלקה העליון של המכונית בתפר המהווה אלמנט עיצובי בולט. כמו האטלנטיק האגדית, גם לשירון שדרה מרכזית לכל אורכה וחלון אחורי מפוצל לשניים. אולם אין ספק שהקו העיצובי הבולט היותר הוא הקשת הענקית שמפרידה את המכונית לשני חלקים (ומייצרת את כונסי האוויר ההכרחיים למנוע), ואלמנט דומה וחלוצי בתא הנוסעים שנראה מיוחד ומרשים-מאוד בתמונות. שני החלקים החיצוניים מפרידים אותה גם מקודמתה: בעוד שמלפנים היא דומה לוויירון (פרט לשמיניית הפנסים האגרסיבית), הרי שמאחור היא זכתה לעיצוב פחות עגלגל ויותר שרירי, עם כתפיים רחבות ופס תאורה רוחבי שיהיה "החותמת של כל עיצובי הזנב העתידיים של בוגאטי", לדברי המעצב הראשי.
בוגאטי מפציצה בז'נבה: 1500 כ
צילום: מנהל
אפילו תא הנוסעים עוצר נשימה

המחיר מתחיל ב-2.4 מיליון אירו, וכדי להיכנס לרשימת ההמתנה תצטרכו להפקיד 200 אלף אירו בקופת בוגאטי. אם תהיו לקוחות חוזרים של החברה סיכויכם יהיו גבוהים יותר להיכנס לרשימת 500 המאושרים, אבל אל דאגה, משום שקרוב לוודאי שהייצור יימשך בשפע גרסאות מיוחדות, פתוחות ומחוזקות – ממש כשם שהיה עם הוויירון. בקיצור, גם אם כרגע אין לכם 200 אלף פנויים בעו"ש לפיקדון, יש לכם עוד סיכוי.
בוגאטי מפציצה בז'נבה: 1500 כ
צילום: מנהל