תמונות של טויוטה CH-R דלפו לרשת – והנה הן לפניכם. כפי שניתן להתרשם, מעצבי טויוטה ניסו ככל האפשר להישאר נאמנים לדגם התצוגה מלפני שנה וחצי שנשא את אותו השם.
התוצאה בהחלט נועזת ומאוד לא אופיינית למותג השמרן. ל-CH-R מראה אגרסיבי המגולף בחדות, בעל סממני עיצוב בולטים כדוגמת בתי הגלגלים התפוחים והמודגשים וכן קורה C החבויה, המעוצבת באופן ייחודי ומשתפלת בחדות ליצירת אשליית "קופה". העיצוב דמוי-הקופה מקבל חיזוק, בין השאר, באמצעות מיקומן הייחודי של ידיות הדלתות מאחור; עד היום חווינו ידיות מוסתרות הממוקמות לצד הדלת (כמו באלפא 147, או יותר קרוב – ניסאן ג'וק), אולם הפעם הידיות ממקומות בחלק העליון של הדלת, במקביל לקו הגג!
טויוטה CH-R - תמונות דלפו לרשת
צילום: מנהל
הידיות ממוקמות במקביל לקו הגג

מעבר לתמונות אין כרגע מידע טכני או כל דבר אחר, ולכן קשה לקבוע היכן ימוקם בהיצע הדגמים. בראיון שערכנו עם נשיא טויוטה אירופה נאמר לנו כי הוא ימוצב בין רכבי הפנאי הקטנים (ניסאן ג'וק, למשל) לרכבי הפנאי הקומפקטיים ונוקבים בקשקאי של ניסאן כמתחרה הקרוב ביותר. פרט מעניין שכן בלט לנו היה סמליל ה"היבריד" שמתנוסס על ישבנו החטוב של ה-CH-R – מה שמרמז על גרסה היברידית שתהיה חלק מההיצע.

המידע המלא ייחשף עם פתיחת תערוכת ז'נבה, ביום חמישי הקרוב (3.3.2016).מטויוטה ישראל נמסר כי ה-CH-R צפוי להגיע אלינו בתחילת שנת 2017.
טויוטה CH-R - תמונות דלפו לרשת
צילום: מנהל