לפני מעט יותר מחודש נחשפה לקסוס LC500 וכעת חושפת יצרנית הפרימיום מארץ השמש העולה את הגרסה הירוקה, ה-LC500h, שמביאה את אותה הופעה מוחצנת בגרסה ידידותית יותר לסביבה. על הפרק מנוע ה-3.5 ליטר המוכר ו-354 סוסים.

כבר סיפרנו על עיצוב הדגם שלקח השראה מהקונספט LF-LC שהוצג לפני מעט יותר משנה. התוצאה נאה ודינאמית אך בעיקר מוחצנת. השבכה הקדמית הענקית עשויה מעוינים ויחידות התאורה מסוג לד נפרדות אך מתמזגות ביניהן. תא הנוסעים נאה עד מאוד, עטוי עור בכל פינה, לוח המחוונים דיגיטלי וכך גם הצג הגדול שמימינו.
לקסוס LC500
צילום: מנהל
מביאה את אותה הופעה מוחצנת בגרסה ידידותית יותר לסביבה

גרסת ה-h מציעה את יחידת הכוח ההיברידית המוכרת של לקסוס הכוללת מנוע בנזין בנפח 3.5 ליטר (V6) אשר אליו חובר מנוע חשמלי ומארז סוללות ליתיום-יון. ההספק הכולל הוא 354 סוסים שמאיצים את הקופה הגדולה תוך חמש שניות למאה קמ"ש. גרסת ה-LC500 "הרגילה" מתהדרת ב-467 סוסים ומסיימת את המיאוץ למאה קמ"ש תוך כ-4.5 שניות, כך לקסוס.

על הורדת הכוח אחראיים צמיגים אחוריים ברוחב 275 מ"מ (בחתך 40 על חישוק בקוטר "20 או בחתך 35 על חישוק "21, לפי בחירה). מלפנים צמיגים ברוחב 245 מ"מ (בחתך 45 על חישוק "20 או בחתך 40 על חישוק "21, לפי בחירה). בסיס הגלגלים של הקופה המוחצנת עומד על 287 ס"מ, אורכה 476 ס"מ, רוחבה 192 ס"מ וגובהה 134 ס"מ.

לקסוס תציג את ה-LC500h בתערוכת ז'נבה הקרובה (מ-3 ועד ה-13 במרץ).
לקסוס LC500H
צילום: מנהל