מי בילה יותר זמן על הליפט, יאיר ניצני או המכונית שלו?
הזמר והמוזיקאי המפורסם יאיר ניצני נכנס בשבוע שעבר לביקור במוסך הילוך שישי בבאר יעקב. מטרת הביקור (הרשמית), טיפול ראשון לניסאן אלטימה אותה רכש ב- 2015. הסיבה האמיתית, בדיקה שנתית ליאיר ניצני עצמו. הידוען בילה על הליפט ועם צוות המוסך זמן רב ופינק את העובדים ומצלמותיהם בפוזות מבודחות.
 
את האמן הצבעוני, הזכור לנו מימי תיסלם עם ברז פלסטיק על המצח, הינו מצפים לראות עם משהו מבריק יותר ממכונית לבנה וחסרת ברק.
 
למה יאיר ניצני נכנס למוסך עם הניסאן אלטימה?
צילום: מנהל
 קרדיט: סיוון פרג' 

מרצדס מארחת את כוכבי הישרדות בסילבסטר.
מסיבת הסילבסטר של קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, נערכה בגני התערוכה. לקוחות מרצדס נהנו מהופעה פרטית של שופט 'אקס פקטור' עברי לידר, ושופט 'הכוכב הבא' מוקי, וגם מביצוע ראשון של השניים שרים יחד על הבמה! בין החוגגים קישטו את הרחבה כוכבי הישרדות רון אלוף ועומר רוזן (הזומבי), שהגיע למרות שהיה חולה. גם , טהוניה רובל, נטלי דדון, שירה וילנסקי (דקה לפני הלידה), יואב אבן וכתבי כלכלה וביטחון פיזזו בתקווה שהשנה החדשה תיטיב עימם. האורחת המעניינת ביותר עמדה באולם התצוגה ולא רקדה עם האורחים – כן אנחנו מדברים על המייבאך הסופר-יקרה, שמצליחה להרשים גם בלי סלבס לידה.
 
למה יאיר ניצני נכנס למוסך עם הניסאן אלטימה?
צילום: מנהל
 קרדיט: יחצ 
 
בני גולדשטיין לא מתייאש ופונה לנהגים הממושקפים.
השם בני גולדשטיין פורץ לחיינו בכל פעם מכיוון שונה. מי שלא רצה אותו באח הגדול, לא בחר בו לכנסת ולא השקיע בהמצאותיו בתכנית הריאליטי שחיפשה ממציאים, יקבל אותו לכמה שניות נוספות אצלנו. בני, חובב התקשורת, מציג פיתוח עליו שקד בשנה האחרונה- משקפי טקסט לנהגים ולאחרים. המדובר במשקפיים חכמות המאפשרות קריאת הודעות טקסט יישר מהטלפון. גוגל גלאס, מאחוריכם...