באוטו-איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי, מתכוננים לאחת השנים החשובות בתולדות היבואן. בצד של פרארי ברור שהחידוש העיקרי הוא תחילת שיווק מקומי ל-488 שמתרחש ממש בימים אלה - המחליפה המדוברת של ה-458 איטליה. ל-488 מנוע V8 חדש, בנפח 3.9 ליטר עם שני מגדשי טורבו ו-670 כ"ס, ולה משודכת תיבת הילוכים דו-מצמדית (7 הילוכים). המחיר ל-488 מתחיל ב-2.3 מליון שקלים לגרסה הסגורה או 2.5 מליון לגרסת הספיידר.
מעניין לציין שרק לפני ימים ספורים הורתה פרארי על עצירת מכירות לדגם החדש בשל חשש לשריפה בתא המנוע בגלל בעיה בצינורית דלק.
מה מתכננת לנו יבואנית פרארי ומזראטי ב-2016
צילום: מנהל

לקראת סוף 2016 תגיע הגרסה המחודשת ל-FF ה"משפחתית". המכונית תעבור בקרוב עדכון קל לעיצוב, תקבל גרסה משודרגת למערך ההנעה הכפולה ולמנוע ה-V12, וצפויה לעלות כ-2.7 מליון שקלים.

באותה תקופה בערך צפויה לנחות בארץ ה-TDF, גרסה מיוחדת בייצור מוגבל של ה-F12, שמציעה משקל נמוך יותר, הספק משופר - 780 כ"ס - ושיפורים אווירודינמיים.
מה מתכננת לנו יבואנית פרארי ומזראטי ב-2016
צילום: מנהל

חדשה גדולה נוספת עבור אוטו-איטליה היא ייבוא הלבנטה, רכב הפנאי החדש של מזראטי, לקראת אמצע 2016. תחום הפנאי משגשג מאוד גם באזורים היוקרתיים וברור שרכב כזה יתרום באופן מאוד מהותי למכירות בארץ ובעולם.

הלבנטה, שיוצג בתערוכת ג'נבה הקרובה (מרץ 2016), יוצע עם מנוע V6 כפול מגדשים, V8 מוגדש וגם בגרסת דיזל. המחיר המשוער יחל באזור ה-750,000 שקלים.

מה מתכננת לנו יבואנית פרארי ומזראטי ב-2016
צילום: מנהל
מזראטי קובנג קונספט. רמז ללבנטה החדש?