שברולט ישראל צפויה לפתוח את שנת 2016 בהשקת ארבעה דגמים חדשים. החדשה החשובה ביותר מבחינת מכירות תהיה כמובן שברולט ספארק החדשה, אשר תוצע עם מנוע 1.4 ל' (98 כ"ס) ותיבה אוטומטית רציפה בשתי רמות גימור, או בגרסה ידנית עם מנוע משולש צילינדרים בנפח 1.0 ליטר (74 כ"ס). לאוטומטית אבזור שופע שיכלול מפתח חכם, מערך מיי-לינק (כולל מצלמה אחורית ובלוטות') שתואם לתקן "אפל קאר פליי" לממשק בין הטלפון למערכת.
שברולט ספארק
צילום: מנהל

במקביל לספארק תגיע אלינו גם שברולט מאליבו החדשה, אשר תשווק בארץ עם מנוע 1.5 ליטר מוגדש אשר מייצר 160 כ"ס. הרכב יגיע עם חישוקי "17, מושב נהג מתכוון חשמלית, מערך מיי-לינק והתנעה מרחוק.
עוד חידוש מעניין בהיצע של שברולט יהיה האקווינוקס. למעשה מדובר באחות האמריקאית לקפטיבה, ששיווקה הופסק. הרכב, אשר עבר לאחרונה מתיחת פנים, מגיע (למרות מידותיו הנדיבות) רק עם חמישה מקומות ישיבה. הוא יוצע עם מנוע ה-2.4 ל' (182 כ"ס), מערך מיי-לינק, כיוון חשמלי למושב הנהג, חישוקים קלים ובקרת אקלים, והיבואן מבטיח מחיר תחרותי במיוחד.
שברולט
צילום: מנהל

הקצפת בגל ההשקות של שברולט ישראל תהיה כמובן שברולט קאמרו החדשה, שיבואה לארץ נדחה שוב ושוב (אבל הפעם, כך מבטיחים לנו – זה סופי). הקופה האמריקאית תוצע עם מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר אשר מייצר 335 כ"ס ותיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. המכונית תגיע ברמת אבזור גבוהה למדי שתכלול, מעבר למערך מיי-לינק, חבילת מערכות בטיחות מתקדמות, גג נפתח, כיוון חשמלי עם זיכרונות למושבים, מפתח חכם, תצוגה עילית, תאורת לד, מפלט כפול ועוד. המחיר ינוע סביב ה-300,000 שקלים.
שברולט קאמרו
צילום: מנהל
אבל בכך לא מסתיימים שפע החידושים שמכין לנו היבואן, UMI, עבור 2016. לקראת סוף השנה תגיע ארצה גם שברולט קרוז החדשה והמאוד חשובה. המכונית החדשה תנחת בארץ כאשר היא מצוידת במנוע 1.4 טורבו שמייצר 153 כ"ס ואבזור נדיב, שיכלול אף הוא את מערך המיי-לינק המשודרג.
שברולט קרוז
צילום: מנהל