ברשותכם נתחיל מהסוף – תפתחו יומן ותרשמו תאריך – 25.12, התאריך למירוץ השלישי והאחרון של הג'ימקאנה במשמר דוד, ואם תמשיכו לקרוא, תבינו שאתם רוצים להיות שם וגם את כל הפרטים על האירוע הבא.
ביום שישי האחרון התקיים מרוץ הג'ימאקנה (ראו סיקור על המירוץ הראשון) השני של חברת מרוצים במשמר דוד. ומכיוון שאין הרבה אירועי ספורט מוטורי בארץ, ובטח בהתחשב בעובדה שאהבנו את האירוע הראשון, התייצבנו גם לאירוע השני.
האירוע מאורגן עלי ידי חברת 'מרוצים', ובעיקר על ידי האיש שמאחוריה, עפר שורץ, שעושה את עבודתו בחיוך, ועם דגש ללמוד ולהשתפר איפה שרק אפשר. כאמור המירוץ התרחש במשמר דוד, אבל עם מסלול חדש ואתגרי, כאשר עלות הכניסה היא 40 שקלים לאדם בלבד (בכל גיל). והאמת שהעיקר כאן, יותר מהכל, היא האווירה, הרוח הספורטיבית והארגון. זהו בפירוש אחד האירועים היותר מסודרים ומאורגנים שראינו בשנים האחרונות. היתה שמירה בכניסה, מרשלים, הכל מאורגן ברור, מסודר, מדידת זמנים מקצועית וגם קריין (ערן אביבי, המגיש את חלק מסרטוני הוידיאו שלנו). אבל יותר מכל היה הרבה אקשן ואווירה ספורטיבית הנותנים חשק להגיע עם כל המשפחה לשעתיים מזוקקות של מוטוריקה, ולהרגיש לרגע כאילו העולם כאן הגיוני בנושאי הספורט המוטורי (והוא לא). בניגוד ללא מעט אירועים אחרים ברמות ארגון כאלו ואחרות, כאן הכל הרגיש נכון. לא היה בלגאן בחניה, לא תחושה שאתה תוהה למה הגעת עם הילד הקטן שלך כדי להתחבא מחוליגאנים שוב ושוב. כאן, למעשה הצטערתי שלא באתי עם צמד הילדים שלי, כדי לזרוע בהם את האהבה לתחום.
אולג וסיליקוב, גורם לקהל להריע בהתלהבות בעודו מדגים יכולות נהיגה מרשימות
ואז קודם כל – היה אקשן. אם אתם רוצים להבין כמה, פשוט לכו וצפו בסרטון הוידיאו הראשון מבין השלושה המצורפים לכתבה, ותראו את אולג וסילקיוב בפעולה, תשמעו את הקהל מריע, ובעיקר תצטערו שלא הגעתם בשביל לראות את זה במציאות.
מי שרוצה להגיע לטופ של האקשן יכול להגיע רק לגמר של כל קטגוריה, ואז לקבל אקשן מזוקק של כשעתיים בקצב גבוה בלי זמן מת בין מתחרה למתחרה. כמובן שהמתחרים מחולקים לפי קטגוריות – הנעה קדמית, אחורית, כפולה וקטגוריה פתוחה למכוניות הנועלות צמיגי מסלול דביקים במיוחד.

תוצאות
גמר קטגוריה הנעה קדמית:

1. איליה רובינוב, אודי A3 גודשת – 39.00 ש'
2. גידי קרונין, מאזדה2 – 39.29 ש'
3. גיא אמודי, מיני וורקס – 39.45 ש'

במקום הראשון איליה רובינוב עם אודי A3 (שנשמעה פשוט נהדר), אחרי גידי קרונין שמראה שעם רכב רגיל עם שינויים לא גדולים, אפשר להגיע לתוצאות מרשימות במיוחד עם נהיגה יפה, נקיה ונכונה. במקום השלישי הפעם הגיע גיא אמודי שגרם למיני הקטנה שלו להרים גלגל בכל פניה שניה, אבל הפעם הסתפק במקום השלישי.
גידי קרונין, מראה שעם נהיגה נכונה, אפשר להגיע עם רכב פחות מתאים לתוצאות מרשימות במיוחד בג'ימקאנה

גמר קטגוריה הנעה אחורית:

1. דקל נער, הונדה S2000 כחולה – 37.73 ש'
2. שרון ספיבק, מאזדה MX5 מיאטה – 38.06 ש'
3. אולג וסיליקוב, ב.מ.וו סדרה 3 – 39.27 ש'

דקל נער מסיים, שוב, במקום הראשון בקטגוריה, כאשר הוא היחיד שיורד מתחת ל-38 ש', עם זמן מצוין של 37.73 ש'. במקום השני שרון ספיבק, עם נהיגה יפה במאזדה MX-5 דור שלישי ובמקום השלישי, אולג וסיליקוב עם ב.מ.וו סדרה 3 E36, שניצל את המקצים גם בשביל נהיגה וירטואוזית שגרמה לקהל להריע.
דקל נער, מקום ראשון בקטגוריית הנעה אחורית ומקום ראשון באלוף האלופים עם נהיגה מרשימה במיוחד וזמנים שמציבים אותו הרחק מכל היתר
גמר קטגוריה הנעה כפולה
1. דודי איטח, סובארו B3 STi - 38.64 ש' (מתחרה יחיד).

אולי יחיד, אבל נתן את הנשמה כאילו הוא מתחרה מול 5 מתחרים שונים וניסה לשפר זמנים כל הזמן עם רוח ספורטיבית מרשימה.

גמר קטגוריה פתוחה
1. שירן ששון, סובארו B3 STI לבנה - 38.03 ש'
2. יואב פז, מאזדה MX5 מיאטה - 38.59 ש'
3. מוטי נתן, ניסאן 370Z משודרגת - 39.06 ש'

שירן ששון עם תצוגת נהיגה מרשימה מסיים במקום הראשון בקטגוריה בפער נאה. במקום השני יואב פז עם מיאטה מראה שפחות כח במסלול הזה יכול להיות גם יתרון עם נהיגה נכונה ומדויקת. ובמקום השלישי מוטי נתן עם ה-370Z המשופרת עם צליל רועם ומרשים ורוח ספורטיבית מרשימה עוד יותר.
משמר דוד - ג'ימקאנה שניה ל-2015
צילום: מערכת אוטו
שירן ששון וה-B3 STI. מנצח הקטגוריה הפתוחה

בתואר אלוף האלופים זוכה, שוב, דקל נער עם 37.92 ש'. נהיגה מדויקת, מרשימה שבהחלט ראויה למקום ראשון באירוע.

ומילה טובה על המתחרים – למרות התחרות העזה בין המתחרים השונים, האווירה הספורטיבית נשמרה (לפחות בזמן שאנחנו היינו...) וזה בהחלט מוסיף גם כן לאווירה החיובית.

כאמור המירוץ האחרון לשנה הזו יהיה ב-25 לדצמבר, מי שרוצה להיות עד לכל האירוע יכול להגיע כבר ב-8 בבוקר (חובה לקנות כרטיס מראש, דרך דף הפייסבוק של מרוצים), מי שרוצה להגיע רק לשלב הגמר של כל המקצים, צריך להגיע בשעה 13, כאשר הסיום המתוכנן הוא עד השעה 15. המלצות: להביא שמשיה / מטריה / כובע, ולהביא שתיה ואוכל, נכון להיום אין מכירה של שתיה או אוכל במקום.
חברת מרוצים מקווה שבשנה הבאה היא תארגן כבר ליגה מסודרת עם תשעה מרוצים. לנו רק נשאר לקוות שהרוח החיובית, הארגון והרמה יישארו ואף ישתפרו.

חברת מרוצים רוצה להודות לספונסרים של האירוע: מרכז שירות 'עד' כפר סבא וסדנת PIT STOP.
משמר דוד - ג'ימקאנה שניה ל-2015
צילום: מערכת אוטו
מוטי נתן וה-370Z שלו