השם קן בלוק מוכר לרבים, גם מחוץ לעולם חובבי הרכב והמירוצים, ולא בכדי. בלוק הוא איש של כמה כובעים ותחומי עניין שונים, ואנו מציינים היום בעיקר את היותו תופעה אינטרנטית – וכמובן את יום הולדתו.

קן בלוק נולד ב-1967 בקליפורניה, והיה ממייסדי "DC shoes" (מותג אופנה), והיום הוא הבעלים של חטיבת המירוצים HOONIGAN. יש לו תחביבים רבים בעולם האקסטרים, נוסף על היותו נהג ראלי: בלוק השתתף בתחרויות סקייטבורד, סנואובורד ומוטוקרוס.
יום הולדת על הצד
צילום: מנהל

בלוק התחיל את קריירת המרוצים שלו ב-2005 עם כניסתו לתחרויות הראלי האמריקאי בקבוצת "Vermont sportscar", כשהוא נוהג בסובארו אימפרזה. הוא המשיך להתחרות גם בעונות הבאות, במכוניות מתוצרת סובארו ופורד, והגיע להישגים נאים בליגה האמריקאית. הוא גם אחד האמריקאים היחידים שהצליחו להשיג נקודות באליפות העולמית, ה-WRC (רק ארבעה אמריקאים כלולים ברשימה הקצרה הזו). בנוסף, השתתף בלוק גם בתחרויות ה- X gamesובראלי קרוס העולמי (בו הוא מתחרה עד היום).

ב-2008 פרץ לתודעה עם סדרת סרטוני הג'ימקנה המוכרים, בהם בלוק נותן תצוגת נהיגה מרהיבה ועתירת דריפטים, מהסוג שגם הדיוטות יודעים להעריך – מה שהפך אותם ללהיט ויראלי עם מיליוני צפיות. ב-2009 היה הסרטון 'ג'ימקנה 2' הנצפה ביותר ב'יו טיוב' באותה שנה. ב-2010 החליף את הסובארו בפורד פיאסטה (השנה החליף לפורד אסקורט ישנה ומשופרת כהוגן, לראשונה רכב הנעה אחורית ולא כפולה), ובסך הכל שחרר קן בלוק 7 סרטוני ג'ימקאנה עד היום.

אנחנו מאחלים לקן בלוק עוד שנים רבות של שריפת צמיגים, נהיגה על הצד והנאה מכל מה שאקסטרים. מזל טוב!