בספטמבר הציגה הונדה את הדור העשירי לסיוויק בתערוכת ניו-יורק. כעת, קצת לפני פתיחת תערוכת לוס אנג'לס, חשפה הונדה תמונות ופרטים ראשונים על גרסת הקופה.
גרסת הקופה מבוססת כמובן על הסדאן – וזה אומר פלטפורמה חדשה לחלוטין לעומת הקופה הנוכחית. הונדה לא פרסמה נתוני מידות מלאים, אך היא כן מספרת שלקופה החדשה בסיס גלגלים ארוך ב-7.5 ס"מ (270 ס"מ) לעומת הדור הקודם, וכי היא רחבה ממנו ב-4.8 ס"מ (180 ס"מ סה"כ).
הונדה סיוויק קופה
צילום: מנהל

העיצוב החיצוני נשען כמובן על זה של הסדאן, אך לקופה הופעה דינאמית יותר בזכות סרחי עודף קצרים יותר ובזכות קו הגג המשתפל. סביבת הנהג נלקחה בשלמותה מהאחות מרובעת הדלתות, כאשר הונדה מבטיחה מרווח טוב גם לנוסעים מאחור, למרות הגג הנמוך.

היצע המנועים נלקח גם הוא הישר מהסדאן. בתחתית ההיצע ישנו מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ל' המפיק 158 כ"ס (6000 סל"ד) ו-19 קג"מ (4200 סל"ד). המנוע ישודך לתיבת הילוכים ידנית עם שישה יחסי העברה או תיבה אוטומטית-רציפה, עם זו האחרונה תשיג הסיוויק צריכת דלק ממוצעת של 14.8 ק"מ לליטר ע"פ התקן האמריקני המחמיר.
הונדה סיוויק קופה
צילום: מנהל

בפסגת ההיצע יעמוד מנוע טורבו חדש בנפח 1.5 ל' המפיק 174 כ"ס (5500 סל"ד) ו-22.4 קג"מ בטווח שבין 1850 ל-5500 סל"ד. הונדה לא מפרטת עם איזו תיבה יוצע מנוע זה, אך סביר להניח שלפחות כאופציה תוצע תיבה אוטומטית רציפה (כמו שיש בסדאן עם מנוע זה). גם כאן נתון צריכת הדלק הממוצע עומד על 14.8 ק"מ לליטר.

כאמור, הסיוויק קופה תוצג בימים הקרובים במסגרת תערוכת לוס אנג'לס שתפתח את שעריה ב-20 לנובמבר. לכבישי ארה"ב היא תגיע כבר בחודש מרץ הקרוב. אלינו היא עשויה להגיע החל משנת 2017 יחד עם דגמי הסדאן.

הונדה סיוויק קופה
צילום: מנהל