משי קליינשטיין בגרמניה קטנטנה?
השחקנית זמרת והבת של... משי קליינשטיין, חנכה את השנה החדשה באופל אדם שחורה עם גג לבן. בגיל 23, כשהעתיד המקצועי פרוש והפקקים בתל אביב חונקים, צריך לשלב בין אופנה ליעילות עירונית. המכונית, אופל אדם עם מנוע 1.4 ליטר בנזין, אוטומטית-רובוטית.

הגג הלבן, הוא פריט אופנתי כמובן ואינו תורם לצינון המכונית בקיץ הישראלי. פריט טריוויה שאולי יעזור לכם הקוראים בשעשועון בעתיד- על התחממות כלי הרכב משפיעים בעיקר, החלונות וסוג הריפוד. איזו גרסה נמסרה לידוענית? כמו הקליינשייטנית - JAM. אם היו שואלים אותנו מה מתאים לזמרת המוכשרת? היינו ממליצים על ה-ROCKS.
 
 
תמונה 1 קרדיט צלם: אסף לב
צילום: תמונה ראשית: אסף לב 
תמונה 1 קרדיט צלם: אסף לב

סלבריטאים הארליסטים נרתמים להגברת המודעות לסרטן השד.
עמותת "גמאני"- גם אני חליתי בסרטן השד, בשיתוף עם מועדון רוכבי הארלי דוידסון בישראל עורכת מסע אופנועים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. 100 רוכבים יגיעו לאירוע בחולצות שחורות (הרוכבות ירכבו בחולצות ורודות) וירכיבו את נשות הקבוצה על האופנועים כדי "לעשות רעש". המטרה, לגרום לנשים להיבדק, מכיוון שגילוי בין רוכבי המועדון, ידוענים רבים. צביקה הדר, דביר בנדק, שדרני רדיו ואפילו שחקני כדורסל. ניסינו לברר מי מהידוענים יכבד את המסע בנוכחותו. השחקן, דביר בנדק, אישר ונמסר כי גם  מגיש הספורט אלי אילדיס והבדרן צביקה הדר ירכבו עם השיירה. אם אתם רוצים לראות (ולשמוע), האירוע יתקיים ביום ו' 02/10/2015 בשעה 10:00 בבוקר ויתחיל מרחבת סוכנות הארלי דוידסון שבחולון, רחוב המלאכה 6.
 
 
אופל אדם 2015: מעכשיו גם למשי קליינשטיין יש אחת
צילום: תמונה ראשית: אסף לב 
תמונה 2 קרדיט: יח"צ
 
גם פאבלו רוזנברג מושפע מפרשת פולקסוואגן?
הזמר פאבלו רוזנברג, החליף את הפולקסוואגן טוארג שמלווה אותו בתקופה האחרונה באיטלקיה אדומה וחמה. אנחנו לא באמת חושבים שהפרידה נובעת מתקרית זיוף נתוני זיהום האוויר שנחשפה לאחרונה. את החילוף ביצעו עבורו בסוכנות אוטודיל, המשמשת גם כיבואנית מותג היוקרה הבריטי אסטון מרטין.

הזמר התחדש באלפה רומאו ג'וליטה יד שניה, בצבע בורדו. אם לשפוט לפי נאמנותו לכלי הרכב בעבר, כנראה שהאיטלקיה תלווה אותו לפחות כמה שנים. בתקופה הזו, אנו מזמינים אותו להתייעצות עם מומחי אוטו ולשיעור בהטבות והנחות סלב. בפעם הבאה, אנחנו מבטיחים ליווי צמוד ורכב חדש עם כל ההטבות המגיעות לכוכב מהשורה הראשונה. טיפ נוסף, בפעם הבאה שאתה מחליף רכב, תמתין לצלם שלנו- התמונה תמיד מפרגנת ומוסיפה עניין.