למה עצרה נועה תשבי באדום-לבן?
השחקנית והמפיקה ההריונית נועה תשבי, הגיעה לביקור מולדת כדי לצלם את תוכנית הלייף סטייל החדשה שלה שתעלה בערוץ החיים הטובים. המולטי טאלנט הבין לאומית, רגילה להסתובב בעולם במכוניות גדולות ומפנקות, אך בארץ תפסנו אותה דווקא באחת קטנה ואופנתית.
 
במהלך הביקור בארצנו הקטנה, הספיקה תשבי להצטלם לשער המדובר של השנה בעיתון לאשה, לחגוג יום הולדת לבן זוגה רוס הינקל ולקדם עוד מספר פרויקטים עתידיים (וזה לא כולל ראיונות וצילומים ספונטניים לתקשורת המקומית). רק הערה לעצירת הצילום הבאה:  לא באדום-לבן. זה לא מחמיא...
 
כדי להנעים את זמנה ולהקל על החניה בתל אביב העמוסה, בחום הבלתי נסבל של אוגוסט, הרימה  הכוכבת טלפון לחברת "ביי אנד דרייב" שדאגה מיד לשלוח למלון בו היא שוהה פיאט 500. כדי לפנק ולשמור על השיק האיטלקי, השקיעו החברים הטובים ושלחו את המכונית ברמת האבזור לאונג'. האיטלקייה השחורה עם מנוע 1.4 ליטר וגיר רובוטי, תלווה את נועה עד שתחזור לעבודתה בחו"ל. גם אנחנו רוצים חברים שידאגו לנו למכוניות מפנקות כשאנחנו מגיעים לתל אביב; בעצם בעבודה שלנו, יש לנו.

מה הקשר בין ג'יימס בונד, פיאט 500 ונועה תשבי?
צילום: מנהל

סלבריטאי העולם רוצים להיות ג'יימס בונד
לקראת צאתו של הסרט החדש ספקטר, בסדרת סוכן העל הבריטי ג'יימס בונד, מחממת אסטון מרטין האקזוטית מנועים. לאחר שיצרה במיוחד עבור הסרט עשר מכוניות DB10 שנבנו בעבודת יד, השיקו באסטון מרטין את DB9 GT Bond Edition. רק 150 מכוניות מהמהדורה המוגבלת ייוצרו וכדי להגביר את הבאז, שמות הידוענים שהוזמנו להשקה ולרכישה מוקדמת, נשמרה בסודיות גמורה.
 
כל אחד מהידוענים שרכש את המכונית, קיבל גם חבילת מתנות מפנקת הכוללת שעון אומגה סימסטר וסט מזוודות של חברת גלוב טרוטר היוקרתית. עבור הרוכשים, הצ'ופר האמיתי הוא כמובן המנוע: 6.0 ליטרים בתצורת V12 החזק אי פעם בדגמי DB9, עם הספק מרבי של 547 כ"ס.
 
כדי להזין את בורסת השמועות, נרמז כי בין המתעניינים, כדורגלן מפורסם, ראפרים ואומני היפ הופ, דוגמנית ושחקן הוליוודי מוכר. לא נמסר על אף זמר ים תיכוני או דמות מוכרת מהארץ. אם כן תגיע אחת כזאת למחוזותינו, תוכלו לזהות אותה לפי צבע הכסף הייחודי, סמלים יצוקים מכסף אמיתי ולוחית המציינת כי זוהי גרסת ג'יימס בונד במהדורה מוגבלת.

מה הקשר בין ג'יימס בונד, פיאט 500 ונועה תשבי?
צילום: מנהל