בתחילת השבוע הכריזה מרצדס על גרסת קופה ל-C ובסופו יוצאת הודעה על מה שהיה ברור מאליו שיגיע: גרסת AMG לאותה קופה. טבעי היה להכריז על הקופה ועל גרסתה החזקה באותה ידיעה, אבל אז הייתה מרצדס מפסידה את מה שהיא מרוויחה כעת: שתי ידיעות. וזה עובד לה. עובדה.

לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן

הקנקן
גרסת AMG אינה שונה באופן בולט מהקופה עליה היא מבוססת, וכמובן שונה מ-AMG של C קופה הקודמת: גדולה ממנה בבסיס הגלגלים ובמרכב. ביחס לקופה החדשה, השינויים כוללים עיצוב מעט שונה של מכסה תא מנוע, נגיעות בפגוש הקדמי, סבכה אחרת, ספוילר חינני מאחור – לטובת ההצמדה והמסר – וחישוקים ייחודיים בקוטר "18 או "19.

גם סביבת הנהג זכתה לגימור שונה וזה כולל גלגל הגה חדש, מושבים ספורטיביים, משטחי דיפון דמויי סיבי פחמן ועוד.
מרצדס C קופה – ועכשיו AMG
צילום: מנהל

ומה שבתוכו
וממש כשם ש-C קופה מבוססת על C סדאן, כך גרסת AMG של הקופה מבוססת על זו של הסדאן. המנוע הוא V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר, התפוקה היא 476 כ"ס ו-66.2 קג"מ ובגרסה S אפילו יותר: 510 כ"ס ו-71.3 קג"מ. בסיועה האדיב של תיבת ה-MCT בת שבעה יחסי העברה של מרצדס מאיצה ה-AMG C63 ל-100 קמ"ש ב-4 שניות. גרסה S משנה קידומת במיאוץ הזה, ומסיימת אותו ב-3.9 שניות. ל-C63 חישוקי "18 ול-S חישוקי "19, ובשני המקרים הצמיגים האחוריים ברוחב 285 מ"מ.
מרצדס C קופה – ועכשיו AMG
צילום: מנהל