באנג אנד אולופסן (Bang & Olufsen; B&O) הדנית שנוסדה ב-1925 מייצרת מגוון גדול של מוצרי אודיו לבית ולרכב, טלוויזיות ומערכות בית חכם. לחברה הדנית מעמד מיוחד בתחומי פעילות אלה בגלל הדגש הרב שהיא שמה על עיצוב מתקדם ותכנון לא שגרתי; הפטפון באוגראם 4002 (משנות השבעים) והרמקולים באולאב 20 (מעכשיו), הם ביטויים טובים לכך.

ל- B&Oגם קו מוצרי שמע ניידים ואלחוטיים המיועדים לשימוש מחוץ לבית ובתוכו בשם B&O Play, ושיווקו של זה בישראל, על-ידי ביקונקט טכנולוגיות, התחיל בימים אלה.

חמש אוזניות
חברת ביקונקט תשווק בישראל תשעה מוצרים של B&O Play, ואלה כוללים חמישה דגמי אוזניות להשמעה בתוך האוזן (In-Ear) ומעליה (On-Ear). הסוג הראשון כולל דגם אחד, Earset i3 במחיר 749 שקל שנועד בעיקר לפעילות ספורטיבית. בסוג השני 4 דגמים, כולל דגם אלחוטי (H8) ומחירם נע בין 899 שקלים ל-2199 שקלים.
באנג אנד אולופסן בישראל - מוצרי Play B&O
צילום: מנהל

שניים מונו, שניים סטריאו
בנוסף, מציעה B&O Play גם רמקול עגול A2 עם זווית פיזור של 360 ותפעול אלחוטי, למיקום בכל מקום בבית לפי צורך. המחיר 1990 שקל.

הצעה נוספת היא Beolit 15 המציעה אף היא צליל היקפי אך במבנה תיבה. המחיר כאן 2690 שקל.

מערכת S8 כוללת שני רמקולים קטנים וסאב וופר אחד גדול (יחסית). המערכת זכתה בפרס iF Product design award 2014 ומחירה עומד על 6990 שקל.

מי שרוצה את השיא כאן, יתעניין ב-A9, מערכת המבוססת על שני רמקולים עגולים בהפעלה אלחוטית עם קישוריות בלוטות' 4.0,AirPlay או DLNA . המחיר: 11,900 שקלים.
באנג אנד אולופסן בישראל - מוצרי Play B&O
צילום: מנהל