אחרי תקופה ארוכה של תרדמת, פורד ישראל עומדת לפני התעוררות שאמורה להביא לתנופה חדשה. המחצית הראשונה של 2015 הייתה מבחינת פורד המשכה של תקופה שקטה, עם המתנה לשינויים משמעותיים; כל הדגמים החדשים והמחודשים שכבר הושקו בארצות-הברית ובאירופה התעכבו שוב ושוב. אבל אותן דחיות הן אלה שיגרמו לכך שבפרק זמן קצר יחסית תציע פורד שפע דגמים משמעותיים.
הצונאמי של פורד בדרך?
צילום: מנהל
בהחלט לא מעט
ואלה הדגמים החדשים והמחודשים הצפויים להגיע לכאן בחודשים הקרובים: רכב הפנאי פורד אדג' החדש עם מנועי אקובוסט; רכב הפנאי שחודש, פורד אקספלורר, עם הופעה מעודכנת, אבזור נוסף ושאיפה להביא אותו עם מנועי 2.3 ליטר אקובוסט; כמובן המשפחתית פורד פוקוס המחודשת, שתשווק עם מנועי הטורבו החדשים של פורד וכנראה גם עם תיבה חדשה; המיניוואנים פורד S-מקס וגלאקסי, שעברו חידושים מהותיים, יגיעו לכאן אף הם; לא נפקד מקומה של פורד מונדיאו, המשפחתית הגדולה, שתגיע לכאן כדגם חדש (בישראל); גם המסחרית הקטנה של פורד, פורד קונקט, תגיע לכאן בגרסאות מחודשות.
הצונאמי של פורד בדרך?
צילום: מנהל

בפורד ישראל עדיין לא החליטו בעניין המכונית האייקונית של החברה; פורד מוסטנג החדשה מיועדת להגיע לכאן, אך מחיר גבוה יחסית בגרסת מנוע אקובוסט מאפיל על אופציית היבוא הסדיר. פתרון אפשרי הוא יבוא המוסטנג לפי הזמנה.
הצונאמי של פורד בדרך?
צילום: מנהל