מכונית הספורט המדוברת של לקסוס, ה-RC-F, יוצאת לדרך מקומית. דגם זה ייקח גם את היבואן ליעד חדש עבורו, מכיוון שעד היום לא הגיעו לארץ גרסאות הקצה של היצרן היפני.

מכונית הקופה הנאה מתהדרת במנוע V8 בנפח 5.0 ליטר המספק 477 כ"ס. מדובר ב-V8 החזק בהיסטוריה של לקסוס, והוא מביא את ה-RC-F למהירות מרבית של 270 קמ"ש, כאשר ההאצה ל-100 קמ"ש מתבצעת ב-4.5 שניות. בשלב זה הגיעה לכאן גרסת F הסופר-ספורטיבית של הדגם. בשנה הבאה אמורות להגיע גם הגרסאות הרגילות של RC, והן יהיו זולות משמעותית.
לקסוס RC-F בארץ
צילום: מנהל
לקסוס RC-F הקדימה את שאר גרסאות ה-RC

ה-RC-F מציעה מראה מושך ושופע סממנים ספורטיביים כגון מפלטים מודגשים וספוילר אחורי שמתרומם במהירות הגבוהה מ-80 קמ"ש. המכונית תגיע עם בלמים מבית ברמבו, תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה של טורסן. כמו כן ניתן יהיה לקבל את הרכב עם מערכת "Torque Vectoring" שמאפשרת לנהג לשלוט על התנהלות המערכת בהתאם לאופי הנהיגה, באחד משלושה מצבים: רגיל, סלאלום ומסלול.

רמת האבזור גבוהה במיוחד וכוללת חישוקי "19, תאורת לד מלאה, גג נפתח, ריפוד ודיפון מעור, כיוון חשמלי ואוורור-חימום למושבים, מערך המולטימדיה הכולל שני צגים מציע גם תצוגת כוחות G, זמני הקפה ועוד. אבזור הבטיחות כולל שמונה כריות אוויר, מצלמה אחורית וחיישני חניה היקפיים.
לקסוס RC-F בארץ
צילום: מנהל
רמת אבזור גבוהה במיוחד

בלקסוס מודעים להיקפי המכירות הצנועים במיוחד בקטגוריה זו, ומצפים שגרסת הקצה תהווה גם מקדמת תדמית למותג. עם זאת, אנשי המותג בארץ מכוונים ישירות למתחרים הישירים מגרמניה, M4 של ב.מ.וו ו-C63 AMG של מרצדס, כאשר גם המחיר בהתאם: 689,000 שקלים; לא נמוך, אבל תחרותי ביחס ל-M4 שיש לה 46 כ"ס פחות ועולה 25,000 שקל יותר (למרצדס עם 510 כ"ס אין מחיר מקומי).
לקסוס RC-F בארץ
צילום: מנהל