מקלארן הציגה לא מכבר את 675LT – המכונית הכי ממוקדת-מסלול/חוקית-לכביש בסדרת הסופר שלה (McLaren Super Series). על הדגם אמרה מקלארן כי הוא מצטיין במיקוד בביצועים, במשקל קל וברמות על(!) של מעורבות נהג. מקלארן ציינה כי ל-LT יש "יחס הספק/משקל המאפיל על יריבים מבוססים".
שם מזמנים עברו
שמו של הדגם החדש, מצדו הגרסה הקיצונית ל-650S – הוא בהשראת הגרסה העוד יותר קיצונית של מכונית העל הקיצונית מאוד של מקלארן משנות התשעים (1997, מירוץ לה מאן): F1 GTR LongTail, ומכאן הסימון LT בשם הדגם. הדגם ההוא היה ארוך יותר לטובת יציבות במהירויות גבוהות מאוד – ועם זאת משקלו היה נמוך יותר.
מקלארן 675LT. מחווה ל-F1 GTR המיתולוגית
צילום: מנהל
675LT. מחווה לעבר
הדגם החדש מבוסס, כמו הרגיל, על שלדת מונוקוק עשויה סיבי פחמן, אבל דיאטה חריפה – כולל משטחים של סיבי פחמן במרכב, מושבים וזגוגיות קלים יותר – הפחיתה ממשקלו לא פחות מ-100 ק"ג, למשקל של 1230 ק"ג. מול הפחתת המשקל גדלה התפוקה. אותו V8 כפול מגדשים בנפח 3.8 ליטר משרת את ה-LT אבל ההספק כעת הוא 675 כ"ס (תוספת של 25 כ"ס) והמומנט עומד על 71.4 קג"מ (עוד 2.2 קג"מ). תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים ומהירה מזו שב-650S, משלבת את המנוע לגלגלים האחוריים.

יחס הספק/משקל זה, 549 כ"ס/טון, אחראי לערכת ביצועים נאה לפי כל קנה מידה: 2.9 שניות ל-100 קמ"ש, 7.9 שניות ל-200 קמ"ש ומהירות מרבית של 330 קמ"ש.

לטובת הביצועים, היכולת וכושר המסלול מקלארן השקיעה לא מעט במרכב, כדי לקבל כוח הצמדה גדול יותר – וזה, לפי החברה, אכן שופר ב-40% ביחס ל-S. המפצל (ספליטר) מלפנים גדל ב-80%, והכנף האחורית האקטיבית ב-50%.
מקלארן 675LT. מחווה ל-F1 GTR המיתולוגית
צילום: מנהל
בלמים קרמים אחראים על התאוטה

על התאוטה אחראיים, כצפוי, בלמים קרמים: מלפנים קאליפר בעל 6 בוכנות ודיסק בקוטר 394 מ"מ; מאחור קאליפר בעל 4 בוכנות ודיסק בקוטר 380 מ"מ. הקשר עם הכביש עובר דרך גומי מבית פירלי: P-Zero Trofeo R.
ויש גם נגיעות פאר כמו ריפודי אלקנטרה, ואם אתם אוהבים מוסיקה, במקלארן מתפארים במערכת שמע עם לא פחות מעשרה רמקולים מבית 'מרידיאן'.

אה, המחיר. המחיר יהיה גבוה ב-64,500 ליש"ט מזה של 650S, שזה שליש יותר, לסכום של 259,500 ליש"ט. הדגם יוצע ב-500 יחידות בלבד.
מקלארן 675LT. מחווה ל-F1 GTR המיתולוגית
צילום: מנהל