אודי ישראל פתחה את שנת 2015 בסערה עם שפע חידושים, והיא לא מפסיקה. אחרי שהשיקו בארץ את ה-S6, ה-S7, ה-TT החדשה ואת גרסת ה-S ל-Q5, באודי מתכוונים להמשיך ולחזק את הצד הספורטיבי של המותג עם תחילת שיווק אודי RS6 וה-RS7 המחודשות.
 
 
 
מה שהולך בכוח
דגמים כוחניים אלה מצוידים בגרסת ה-560 כ"ס (לעומת 450 כ"ס ב-S) של מנוע ה-4.0 ליטר כפול המגדשים; זה משודך לתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. הביצועים בהתאם: ההאצה מ-0 ל-100 היא 3.8 ש' ב-RS6 או 3.9 ש' ב-RS7. באופן שאינו שגרתי בתחום זה בארץ, ה-RS6 תגיע אלינו רק בגרסת אוואנט (סטיישן); הסיבה לכך פשוטה: היא אינה מוצעת בגרסת סדאן.
 
אודי ממשיכה בדרך הספורטיבית
צילום: מנהל 
אודי RS6. תגיע אלינו רק בגרסת הסטיישן (אוואנט)
 
כצפוי מגרסת-על, ה-RS יוצעו ברמת אבזור גבוהה ביותר הכוללת גם שליטה במערך המתלים. עוד ברשימת האבזור: תאורת לד מלאה, כוונון חשמלי מפורט למושבי הספורט וחישוקי 20". כך או כך, באודי מתכוונים להביא את המכוניות לארץ בהזמנה מיוחדת, מתוך כוונה לתפור עבור הלקוח את הגרסה שהוא רוצה. המחירים יחלו ב-880,000 שקלים (לעומת 762,000 שקלים ל-S6), אך כמובן שבכלים כאלה המחיר הסופי ישתנה בהתאם להזמנות הלקוח.  
 
 
אודי ממשיכה בדרך הספורטיבית
צילום: מנהל 
מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר המנפק 560 כ"ס
 
בהקשר זה יש לציין שרק בימים האחרונים החלו באודי לשווק את אודי SQ5, רכב הפנאי החזק שמצויד במנוע 3.0 ליטר מוגדש (354 כ"ס, 8 הילוכים) בגרסה שעד כה הוצעה בארצות הברית אך לא באירופה. מחירה של זו מתחיל ב-422,000 שקלים.
 
אודי ממשיכה בדרך הספורטיבית
צילום: מנהל